«Інтерпайп» у 2022 році наростив постачання до ЄС нішевих продуктів у кілька разів
Зараз для Європи група освоїла понад 100 видів нової продукції і в перспективі ще освоїть понад 200

Українська промислова компанія «Інтерпайп» торік збільшила продаж нішевих продуктів труб до Європи в кілька разів попри жорсткі стандарти в Європейському Союзі.
Про це повідомив заступник генерального директора «Інтерпайпу» Денис Морозов на конференції «Діалоги про стійкість».
Водночас він зазначив, що наразі умови роботи підприємств дуже складні, особливо в Нікополі, який потерпає від нестачі води після підриву греблі Каховського водосховища. Однак попри війну стратегія компанії не змінилася – збільшувати продаж преміальних трубних продуктів на всіх ринках: ЄС, Близького Сходу, США.
За його словами, після зупинення ЄС дії всіх квот і мит «Інтерпайп» активізував свій R&D, щоб почати виробляти унікальні штучні продукти для потреб європейського машинобудування.
Зокрема, зараз для Європи група освоїла понад 100 видів нової продукції і в перспективі освоїть ще понад 200. Фахівці компанії вже навчилися виробляти такий новий продукт, як осі для вантажних фур. Один із клієнтів зробив замовлення на трубу протяжністю 14 метрів, для перевезення якої взагалі не було транспорту.
«За минулий рік ми змогли збільшити продаж таких нішевих продуктів у Європу в кілька разів. Стати постачальником відомих європейських компаній дуже складно. Працювати за загальними стандартами – це одна річ. Але майже кожна компанія в ЄС має свої власні, більш жорсткі стандарти, тож працювати в таких маленьких нішах високоякісної продукції, де потрібен ще й інтелект, – це інший, вищий рівень. Однак «Інтерпайп» із честю справляється з цим викликом», – констатував Морозов, якого цитує пресслужба.
Бекграунд. «Інтерпайп» – українська промислова компанія, виробник безшовних труб і залізничних коліс. Продукцію компанії поставляють більш як до 80 країн світу через мережу торговельних офісів, розміщених на ключових ринках Близького Сходу, Північної Америки та Європи. У 2022 році «Інтерпайп» реалізував 384 тис. тонн трубної продукції та 87 тис. тонн залізничної продукції. Продаж залізничних продуктів здійснюється під брендом KLW.
У структурі компанії п'ять промислових активів: «Інтерпайп Нижньодніпровський трубопрокатний завод (НТЗ)», «Інтерпайп Новомосковський трубний завод (НМТЗ)», «Інтерпайп Ніко-Тьюб», «Дніпропетровський Втормет» і електросталеплавильний комплекс «Дніпросталь» під брендом «Інтерпайп Сталь».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].