Челендж з Reactor Monitor: Потрібне рішення для комунікації серед клієнтів чутливої інформації
Краща команда буде запрошена до співпраці

У компаніях, які надають послуги бізнесу і населенню, мають бути бездоганно вибудовані комунікації. Клієнт має знати про кожну значиму зміну та кожен крок, який стосується його фінансів, такий як зміна ціни за послугу або інший канал оплати. Наприклад, ситуація з постачанням газу в Україні після початку повномасштабного вторгнення: багато українців були буквально поставлені перед фактом зміни оператора розподілу газу. У 2022 році канули в Лєту «газзбути», а нині – й «облгази», поступившись місцем «нафтогазівським» «Газорозподільним мережам України». Споживачі, які були не в курсі таких змін, що стосуються не лише їхніх життєвих потреб, а й їхнього гаманця, були, м’яко кажучи, здивовані. А дехто, хто оплатив доставку газу до кінця року вже неіснуючому оператору, був шокований і мусив проходити нервовий шлях повернення коштів. Очевидно, компанія-«нащадок» теж не була задоволена шквалом дзвінків із запитаннями і претензіями.
Компанія – клієнт платформи відкритих інновацій Wazoku, назва якої не розголошується, розуміє важливість чіткої комунікації зі споживачами щодо чутливих питань, але наразі має великі проблеми з донесенням інформації. Вона потребує впорядкування, діджиталізації та персоналізації цього процесу і звертається по допомогу до технологічних команд.
Експертиза та рішення для вдосконалення комунікацій щодо чутливої інформації
Ключова індустрія: Information Technology.
Опис: Компанія-заявник часто має доносити до клієнтів ту чи іншу інформацію про операційні зміни, яка може впливати на їх фінанси. Споживачі мають різний рівень обізнаності з операційною діяльністю компанії, тому не завжди розуміють ці зміни. При цьому заявник постійно про них інформує, але його основний канал поширення інформації – це звичайні листи. Це дорого, описи в листах складні для сприйняття й дуже узагальнені, вони не враховують індивідуальну ситуацію кожного клієнта та те, який саме вплив на нього справить та чи інша зміна. Клієнти спантеличені і знервовані, за відсутністю розуміння вони відмовляються дотримуватися правил і політик компанії, тож вона змушена проводити додаткову роз'яснювальну роботу по телефону.
Заявник зацікавлений у технологічних рішеннях та ідеях, які змогли б допомогти йому здійснювати чітке інформування клієнтів про важливі зміни. Компанія хоче персоналізувати клієнтський досвід і час, щоб споживачі, отримавши конфіденційну інформацію, часто пов’язану з фінансовими коригуваннями, не мали потреби у додаткових роз’ясненнях. Кінцева мета – цифрова взаємодія з клієнтом, яка робить спілкування зрозумілим, лаконічним і корисним, усуває неоднозначність, часто притаманну подібним повідомленням, та робить непотрібними повторні контакти.
До розгляду приймаються будь-які технології, процеси, ноу-хау, концепції, методи тощо, які можна адаптувати до цього контексту – від ідей до працюючих зрілих рішень. Перевага надаватиметься рішенням, що відповідатимуть таким вимогам:
- конфіденційність і захист даних;
- доступність і безбар’єрність;
- надійні методи аутентифікації для перевірки особи.
Дедлайн: 20 листопада 2023 року.
Переваги для команд: Співпраця з компанією-заявником.
Як взяти участь: Форма заявки розміщена на платформі Wazoku, доступна для заповнення після реєстрації. Чим докладніше ви опишете ваше рішення, тим більше у вас шансів.
Це ще не все!
Mind і платформа відкритих інновацій Reactor.ua збирають найцікавіші челенджі відкритих інновацій, а команда Reactor Monitor допомагає подавати заявку на участь у них.
Більше викликів відкритих інновацій, на які ви можете податись - на платформі Reactor Monitor!