Бренд жіночого одягу з Польщі починає розвивати франшизу в Україні. Що очікує на нього?
Наступного року бренд Greenpoint планує відкрити 20 магазинів у Києві та західних регіонах країни. На відміну від країн ЄС в Україні компанія обрала шлях розвитку офлайн-мережі

Польський бренд жіночого одягу Greenpoint анонсував вихід на ринок України. У 2024 році компанія планує відкрити 20 франчайзингових магазинів у найпопулярніших ТЦ. Україна стане першим іноземним ринком з офлайн-магазинами мережі.
Звідки бренд? На рідному польському ринку бренд присутній з 1992 року. Тоді був відкритий перший магазин одягу в Кракові. Зараз мережа налічує 219 точок усередині країни, 124 з яких працюють на умовах франшизи.
Бренд також представлений на онлайн-маркетплейсах багатьох європейських країн – Словаччини, Чехії, Угорщини, Румунії, Литви, Австрії, Німеччини, Нідерландів, Італії, Іспанії, Болгарії та Хорватії. Але фізичних магазинів у цих країнах відкрито не було.
У 2022 році магазини Greenpoint відвідали 9,5 млн осіб, а загальний річний обсяг продажів з урахуванням міжнародних ринків становив понад 2,5 млн одиниць товару.
Де будуть розташовані магазини? Перш за все компанія націлена на розвиток у Києві та західних регіонах країни. Але в майбутньому готова відкривати магазини в населених пунктах від 30 тис. мешканців, що розширює потенційну географію розвитку мережі.
Перші магазини, за наміром керівництва компанії, будуть розташовані в популярних торгових центрах. Водночас це можуть бути й приміщення в стріт-ритейлі, якщо вони відповідатимуть вимогам (торгова вулиця з великим потоком покупців, приміщення на першому поверсі з вікном і входом із головної магістралі).
В Українській Раді Торгових Центрів (УРТЦ) вважають, що ритейлер може зіткнутися з певними труднощами в питаннях оренди. У топ-10 ТЦ отримати місце буде нелегко. Незважаючи на війну, рівень заповненості таких приміщень майже 100%. Хоча ротація є завжди, якщо орендар готовий платити високу орендну плату, яка в популярних ТЦ зараз коливається в діапазоні $50–80 за квадратний метр.
Як це вплине на український ринок? Ексклюзивний агент Greenpoint в Україні – компанія Retail & Development Advisor (RDA) зазначає, що вагомим фактором для рішення про вихід на ринок України є хороші результати, які демонструють польські фешн-бренди на українському ринку.
Цільова аудиторія бренду – професійно-активні жінки вікової категорії 30+, які надають перевагу класичним, стриманим та універсальним фасонам одягу. В асортименті Greenpoint представлено чотири колекції: casual, business casual, sport та nightwear, які оновлюються двічі на рік.
З урахуванням асортименту, цінової категорії та формату магазинів (середня площа 100–150 кв. м), на українському ринку Greenpoint напряму конкуруватиме з такими брендами як Vovk, Must Have та Orsay, Solmar, Gepur, Lipar, Cher17 тощо. Всього в цьому сегменті працює приблизно 300 мережевих брендів, розповіли Mind в УРТЦ. Вони вже зарекомендували себе на ринку й мають велику аудиторію прихильників. При цьому не всі з них робили велику офлайн-мережу, але дуже активні в каналах e-commerce.
В УРТЦ зазначили, що заява польського ритейлера про відкриття 20 магазинів щороку – це дуже амбіційно. Пошук приміщення та підписання договору оренди може зайняти пів року, підготовка магазина до відкриття – ще два-три місяці.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].