Український виробник навісного обладнання веде переговори про вихід на ринок Східної Європи

Український виробник навісного обладнання веде переговори про вихід на ринок Східної Європи

Компанія має попередні домовленості з кількома потенційними дилерами в Західній Європі, а також веде перемовини щодо дилерства з бельгійськими та голландськими компаніями

Український виробник навісного обладнання веде переговори про вихід на ринок Східної Європи
Фото: Traktorist.ua

Компанія A.TOM, український виробник навісного обладнання, має плани розширити свою присутність на ринку Східної Європи.

Про це повідомляє Traktorist.ua, посилаючись на слова керівника відділу продажу та оренди техніки для переробки сільськогосподарських відходів «A.TOM» Яна Бондаренко.

За його словами, компанія має попередні домовленості з кількома потенційними дилерами в Західній Європі, а також веде перемовини щодо дилерства з бельгійськими та голландськими компаніями.

«A.TOM» представила свій новий продукт – наповнювач біг-бегів із ваговою системою, який уже здобув широку популярність серед клієнтів. Крім того, були представлені відвал для силосу, захват для колод, а також 1,3-кубовий ківш-захват для компосту, який має унікальну можливість трансформації для використання в інших галузях, наприклад для навантаження лісу.

Бекграунд. Раніше Mind писав, що український виробник кормів Kormotech інвестує понад 60 млн євро в розширення власного виробництва в Литві.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло