У «Приват24» з'явився новий сервіс проти шахраїв

У «Приват24» з'явився новий сервіс проти шахраїв

Терміновий сервіс інформування про шахрайство автоматично включає всі необхідні заходи, щоб запобігти подальшим спробам шахрайства

У мобільному застосунку «Приват24» з'явився сервіс, який допоможе громадянам, які зіткнулися зі спробами шахрайства, терміново інформувати банк про такі випадки та швидко отримати допомогу або консультацію.

Про це повідомляє пресслужба ПриватБанку. 

Новий сервіс банку спрямований на те, щоб допомогти клієнтам у стресовій ситуації та зменшити потенційні збитки від шахрайства завдяки швидкому впровадженню блокувальних дій.

Терміновий сервіс інформування про шахрайство в «Приват24» автоматично включає всі необхідні заходи, щоб запобігти подальшим спробам шахрайства та мінімізувати ризики для клієнта, а в деяких випадках автоматично створити заявку на повернення коштів.

Новий «антишахрайський» сервіс доступний у мобільному застосунку «Приват24» в меню «Комунікації» (у правому верхньому куті на головному екрані застосунку). Щоб отримати допомогу від банку, якщо шахраї списали кошти з картки, не отримали оплачений товар чи ненавмисно передали персональні дані шахраям, треба відповісти на прості запитання у розділі «Повідомити про шахрайство».

Також ПриватБанк закликає клієнтів за допомогою нового сервісу передавати інформацію про шахрайські (фішингові) сайти, підозрілі телефонні номери зловмисників, щоб разом протидіяти шахрайству.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло