У «Приват24» з'явився новий сервіс проти шахраїв
Терміновий сервіс інформування про шахрайство автоматично включає всі необхідні заходи, щоб запобігти подальшим спробам шахрайства
У мобільному застосунку «Приват24» з'явився сервіс, який допоможе громадянам, які зіткнулися зі спробами шахрайства, терміново інформувати банк про такі випадки та швидко отримати допомогу або консультацію.
Про це повідомляє пресслужба ПриватБанку.
Новий сервіс банку спрямований на те, щоб допомогти клієнтам у стресовій ситуації та зменшити потенційні збитки від шахрайства завдяки швидкому впровадженню блокувальних дій.
Терміновий сервіс інформування про шахрайство в «Приват24» автоматично включає всі необхідні заходи, щоб запобігти подальшим спробам шахрайства та мінімізувати ризики для клієнта, а в деяких випадках автоматично створити заявку на повернення коштів.
Новий «антишахрайський» сервіс доступний у мобільному застосунку «Приват24» в меню «Комунікації» (у правому верхньому куті на головному екрані застосунку). Щоб отримати допомогу від банку, якщо шахраї списали кошти з картки, не отримали оплачений товар чи ненавмисно передали персональні дані шахраям, треба відповісти на прості запитання у розділі «Повідомити про шахрайство».
Також ПриватБанк закликає клієнтів за допомогою нового сервісу передавати інформацію про шахрайські (фішингові) сайти, підозрілі телефонні номери зловмисників, щоб разом протидіяти шахрайству.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].