Fidelity International залучає $700 млн у свій перший пайовий інвестиційний фонд облігацій Китаю

Fidelity International залучає $700 млн у свій перший пайовий інвестиційний фонд облігацій Китаю

Компанія має намір поступово розширювати свою пропозицію з фіксованою дохідністю в Китаї, зокрема інвестиції в корпоративні облігації, «зелені» облігації і навіть конвертовані облігації

Fidelity International залучає $700 млн у свій перший пайовий інвестиційний фонд облігацій Китаю
Фото: Рixabay

Fidelity International залучила $700 млн від інвесторів для свого першого в Китаї пайового інвестиційного фонду з фіксованою дохідністю, поглиблюючи участь керуючого активами на ринку пайових інвестиційних фондів із ринковою вартістю $3,8 трлн.

Про це пише Reuters.

Керуючий директор компанії в Китаї Хелен Хуанг повідомила, що Fidelity лобіює перед китайськими регуляторами послаблення суворих правил безпеки даних, щоб дозволити транскордонний обмін дослідженнями, щоб компанія могла краще використовувати свої можливості в країні.

За словами менеджера, фонд облігацій – другий продукт взаємних фондів Fidelity в Китаї – зібрав необхідну суму переважно від інституційних інвесторів за тритижневий скорочений період підписки.

Індустрія взаємних фондів Китаю переповнена більш ніж 150 гравцями, у тому числі іноземними, як-от: BlackRock, Schroders і JPMorgan Asset Management.

«Розмір залучених коштів є досить обнадійливим» через жорстку конкуренцію на місцевому ринку й обмежений послужний список Fidelity в Китаї, сказав Хуанг, який очолює китайський підрозділ взаємних фондів Fidelity International, що існує вже два роки.

Цього року в Китаї було запущено понад 200 облігаційних продуктів, які в середньому залучили 2,28 млрд юанів. Конкурент Neuberger Berman залучив 4 млрд юанів у свій перший облігаційний продукт у Китаї в березні.

За словами Елвіна Чена, портфельного менеджера китайського підрозділу FIL Fund Management (China) Co Ltd, Елвіна Ченга, новий фонд інвестує переважно в державні облігації, і Fidelity International має намір поступово розширювати свою пропозицію з фіксованою дохідністю в Китаї, зокрема інвестиції в корпоративні облігації, «зелені» облігації і навіть конвертовані облігації.

Бекграунд. Раніше Mind писав, що мережа Winetime випускає дебютні облігації на 400 млн грн.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло