УЗ збудувала перший адаптований під євроколію зерновоз
Новий вагон-хопер для зерна моделі 19-8005-У призначений для перевезення зерна та інших сипких харчових вантажів

«Укрзалізниця» збудувала на власних потужностях зерновоз, який оптимально пристосований для перевезень колією 1520 та євроколією – 1435. Більшість комплектовання і матеріалів для нього – вітчизняного виробництва.
Про це йдеться у пресрелізі компанії.
«Щоб нарощувати обсяги експорту, маємо не тільки розбудовувати прикордонну інфраструктуру, а й оновлювати кількісно та якісно рухомий склад. Вперше в історії України виготовили зерновоз на виробничих потужностях «Укрзалізниці», який максимально пристосований для перевезення вантажів територією України та колією 1435 країн Європейського Союзу. Він враховує всі вимоги, особливості та габарит інфраструктури. Далі такі вагони плануємо поставити на серійне виробництво», – зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко.
Конструкція вагона максимально враховує вимоги для перевезення аграрної продукції. Також його технічні характеристики забезпечують оптимальне співвідношення об'єму та ваги. Крім того, оскільки новий вагон-зерновоз відповідає вимогам, що діють на інфраструктурі країн Європейського Союзу, це дозволяє знизити вартість логістики та спростити процедуру узгодження міжнародних залізничних перевезень.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що «Укрзалізниця» з початку року скоротила обсяг перевезення вантажів на 4%.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].