Adobe та Figma розірвали угоду на $20 млрд після конфлікту з регуляторами

Adobe та Figma розірвали угоду на $20 млрд після конфлікту з регуляторами

Adobe заплатить Figma $1 млрд за розірвання угоди

Adobe та Figma розірвали угоду на $20 млрд після конфлікту з регуляторами
Фотограф: Габбі Джонс / Bloomberg

Adobe відмовилася від придбання стартапу Figma Inc. вартістю $20 млрд після зіткнення з регуляторами в Європі та Великій Британії.

Про це пише Bloomberg.

Компанії не бачать «чіткого шляху» до отримання регуляторних дозволів від Європейської комісії та британського CMA.

Регулятори розглядали пропозицію про купівлю Adobe більше року, вимагаючи від компаній кілька раундів документів та іншої інформації. У заяві, опублікованій раніше в понеділок, Adobe заявила, що запропоновані CMA засоби захисту для продовження угоди були «непропорційними», і компанія відмовилася пропонувати виправлення ситуації.

Adobe, домінуючий протягом багатьох років виробник такого програмного забезпечення, як Photoshop та Illustrator для професіоналів у сфері дизайну, оголосив про купівлю Figma у вересні 2022 року. Це придбання, яке стало б одним із найбільших поглинань приватного виробника програмного забезпечення в історії, було величезною ставкою на те, що більше творчої роботи буде виконуватися малими підприємствами та повсякденними користувачами в інтернеті – ринку, який Figma швидко захопила. Хоча Adobe представила дешевші, спрощені продукти для цієї аудиторії, більшість її пропозицій усе ще залишаються програмами, орієнтованими на спеціалістів.

Figma переважно використовується для проєктування інтерфейсів додатків або вебсайтів, і в останні роки вона потіснила продукт-конкурент XD від Adobe. Adobe стверджує, що угода не є антиконкурентною, оскільки стартап не є конкурентом таких важливих продуктів, як Photoshop, який використовується для редагування фотографій, або Premiere, який використовується для нарізки відео.

Однак цю угоду відразу ж порівняли з придбанням Meta Platforms Inc. у 2012 році Instagram, ще одним поглинанням невеликого, але зростаючого конкурента і потужного чинного виробника, якого вона загрожувала потіснити.

Adobe намагалася купити Figma у 2020 та 2021 роках, коли стартап стрімко набирав обертів, згідно з документами, у яких детально описано, як відбувалося злиття. Зрештою, у 2022 році Figma прийняла пропозицію, що вдвічі перевищувала її оцінку, тоді, коли багато аналогів спостерігали падіння. Аналітики з Волл-стріт побачили, що така ціна свідчить про серйозний конкурентний тиск на Adobe. Figma безуспішно намагалася отримати пропозицію від Microsoft Corp. перед тим, як прийняти пропозицію Adobe.

Бекграунд. Раніше Mind писав, що угода Adobe з Figma може зашкодити британському сектору цифрового дизайну.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло