PepsiCo заборонила згадувати у своїй рекламі про війну чи підтримку України

PepsiCo заборонила згадувати у своїй рекламі про війну чи підтримку України

«НІ: згадування війни, ворожнечі, агресії, військовослужбовців» - йшлося у брифі для рекламних агентств

PepsiCo восени 2023 року поставила перед рекламними агентствами, до яких зверталася із запитом на рекламну компанію, умову виключити будь-які згадки про війну чи підтримку України та її армії в майбутніх комунікаціях.

Про це йшлося в брифі, з яким ознайомилася міжнародна організація B4Ukraine, яка відстежує компанії, які продовжують вести бізнес в рф.

«НІ: згадування війни, ворожнечі, агресії, військовослужбовців (з боку бренду), Збройних сил України. НІ: підтримка України та армії. НІ: негативна конотація, створення відчуття «небезпеки"», – зазначено в списку обмежень від PepsiCo.

Коаліція B4Ukraine звернулася до офісів Pepsi в Україні та США, щоб отримати коментар з цього приводу. Але на момент публікації не отримала відповіді.

Водночас у повідомленні на сторінці PepsiCo в інстаграмі від 17 жовтня йдеться, що «волонтери PepsiCo роздали продуктові набори 1200 родинам міста Бородянка, чиї будинки були зруйновані». Однак, компанія не уточнила, хто саме (росіяни) знищив оселі цих людей.

Можливо, через те, що чистий прибуток PepsiCo в росії минулого року зріс на 333% до 525 мільйонів доларів, а компанія заплатила близько 115 мільйонів доларів податків Кремлю?
– риторично запитали в B4Ukraine.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло