Axel Springer та інші медіагрупи подали на Google позов на $2,3 млрд

Axel Springer та інші медіагрупи подали на Google позов на $2,3 млрд

Компанії заявили, що вони зазнали збитків через політику Google у галузі цифрової реклами

Axel Springer та інші медіагрупи подали на Google позов на $2,3 млрд

32 медіагрупи, зокрема Axel Springer і Schibsted, подали на Google позов на 2,1 млрд євро, стверджуючи, що вони зазнали збитків через політику компанії в галузі цифрової реклами.

Про це пише Reuters.

Цей крок групи, до якої входять видавці з Австрії, Бельгії, Болгарії, Чехії, Данії, Фінляндії, Угорщини, Люксембургу, Нідерландів, Норвегії, Польщі, Іспанії та Швеції, з'явився тоді, коли антимонопольні регулятори також посилюють тиск на рекламний бізнес Google.

«Задіяні медіакомпанії зазнали збитків через менш конкурентний ринок, що є прямим результатом неправомірних дій Google», – йдеться в заяві, опублікованій юристами Geradin Partners і Stek.

«Якби Google не зловживала своїм панівним становищем, медіакомпанії отримували б значно більші доходи від реклами та сплачували б меншу плату за рекламні послуги. Що особливо важливо, ці кошти могли б бути реінвестовані у зміцнення європейського медіаландшафту», – зазначили юристи.

Вони посилаються на штраф у розмірі 220 млн євро, накладений французьким антимонопольним відомством на компанію Google за її рекламний бізнес у 2021 році, а також на звинувачення, висунуті Європейською комісією минулого року, щоб підкріпити свою групову позицію.

«Якщо регуляторна перевірка буде доведена до кінця, Google, можливо, доведеться обмежити свою практику та забезпечити більш послідовне й передбачуване ціноутворення для своїх рекламних клієнтів», – сказав аналітик D.A. Davidson & Co Гіл Лурія.

Позов подано тоді, коли основний рекламний бізнес Google стикається з екзистенційною загрозою через перехід до генеративного чату зі штучним інтелектом, додав Лурія.

У своїй заяві представник Google наголосив, що компанія виступає проти позову, додавши, що він є «спекулятивним та опортуністичним».

«Google конструктивно співпрацює з видавцями по всій Європі. ...(Наші рекламні інструменти) адаптуються і розвиваються в партнерстві з тими ж видавцями», – зазначив представник Google.

Торік Google заявила, що не згодна з антимонопольними звинуваченнями ЄС проти свого бізнесу в галузі рекламних технологій, де вона бере участь як на стороні покупця, так і на стороні продавця в ланцюгу постачань.

Бекграунд. Раніше Mind писав, що Google сплатить $5 млрд для врегулювання позову про стеження за користувачами в режимі інкогніто.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло