Axel Springer та інші медіагрупи подали на Google позов на $2,3 млрд
Компанії заявили, що вони зазнали збитків через політику Google у галузі цифрової реклами

32 медіагрупи, зокрема Axel Springer і Schibsted, подали на Google позов на 2,1 млрд євро, стверджуючи, що вони зазнали збитків через політику компанії в галузі цифрової реклами.
Про це пише Reuters.
Цей крок групи, до якої входять видавці з Австрії, Бельгії, Болгарії, Чехії, Данії, Фінляндії, Угорщини, Люксембургу, Нідерландів, Норвегії, Польщі, Іспанії та Швеції, з'явився тоді, коли антимонопольні регулятори також посилюють тиск на рекламний бізнес Google.
«Задіяні медіакомпанії зазнали збитків через менш конкурентний ринок, що є прямим результатом неправомірних дій Google», – йдеться в заяві, опублікованій юристами Geradin Partners і Stek.
«Якби Google не зловживала своїм панівним становищем, медіакомпанії отримували б значно більші доходи від реклами та сплачували б меншу плату за рекламні послуги. Що особливо важливо, ці кошти могли б бути реінвестовані у зміцнення європейського медіаландшафту», – зазначили юристи.
Вони посилаються на штраф у розмірі 220 млн євро, накладений французьким антимонопольним відомством на компанію Google за її рекламний бізнес у 2021 році, а також на звинувачення, висунуті Європейською комісією минулого року, щоб підкріпити свою групову позицію.
«Якщо регуляторна перевірка буде доведена до кінця, Google, можливо, доведеться обмежити свою практику та забезпечити більш послідовне й передбачуване ціноутворення для своїх рекламних клієнтів», – сказав аналітик D.A. Davidson & Co Гіл Лурія.
Позов подано тоді, коли основний рекламний бізнес Google стикається з екзистенційною загрозою через перехід до генеративного чату зі штучним інтелектом, додав Лурія.
У своїй заяві представник Google наголосив, що компанія виступає проти позову, додавши, що він є «спекулятивним та опортуністичним».
«Google конструктивно співпрацює з видавцями по всій Європі. ...(Наші рекламні інструменти) адаптуються і розвиваються в партнерстві з тими ж видавцями», – зазначив представник Google.
Торік Google заявила, що не згодна з антимонопольними звинуваченнями ЄС проти свого бізнесу в галузі рекламних технологій, де вона бере участь як на стороні покупця, так і на стороні продавця в ланцюгу постачань.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що Google сплатить $5 млрд для врегулювання позову про стеження за користувачами в режимі інкогніто.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].