Капіталізація Xiaomi зросла на $7,6 млрд після презентації її першого електромобіля

Капіталізація Xiaomi зросла на $7,6 млрд після презентації її першого електромобіля

Акції компанії зросли на 16%

Капіталізація Xiaomi зросла на $7,6 млрд після презентації її першого електромобіля

Акції китайської компанії Xiaomi зросли на 16% на тлі інтересу до її нового спортивного електромобіля, що випустила компанія минулого тижня.

Про це повідомляє Reuters.

За перший день торгів після випуску дебютного електромобіля SU7 (Speed Ultra 7), ринкова вартість Xiaomi зросла приблизно на $7,6 млрд, що вивело її акції на найвищий рівень із січня 2022 року. SU7 виходить на насичений китайський ринок електромобілів за привабливою ціною – менш ніж $30 000 за базову модель, що дешевше, ніж Tesla Model 3.

Аналітики вважають, що у Xiaomi більше можливостей, ніж у більшості стартапів у цьому сегменті, завдяки їхньому досвіду у виробництві смартфонів, що дозволяє їм мати перевагу в інтелектуальних панелях приладів – функція, яка цінується китайськими споживачами.

Попит на SU7 був настільки великим, що Xiaomi повідомила потенційним покупцям, що їм доведеться чекати від чотирьох до семи місяців. Компанія отримала 88 898 попередніх замовлень на автомобіль протягом перших 24 годин продажу.

Проте Xiaomi зазначила, що очікує збитків на SU7, і деякі аналітики передбачають, що вони можуть бути значними. За прогнозами Citi, чистий збиток від SU7 може сягнути 4,1 млрд юанів ($566,82 млн) при обсязі продажів у 60 000 одиниць цього року, що становить у середньому 68 000 юанів ($9400) на автомобіль.

Бекграунд. Раніше Mind писав, що Xiaomi отримала 50 тис. замовлень на свій перший електромобіль SU7 за 27 хвилин після старту продажів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло