Стартап Choice інвестує $50 000 у власне гастрономічне медіа

Стартап Choice інвестує $50 000 у власне гастрономічне медіа

Медіа запускатимуть спільно з ресторатором Ігорем Сухомлином

Стартап Choice інвестує $50 000 у власне гастрономічне медіа

Стартап Choice, що працює у сфері foodtech, спільно з ресторатором Ігорем Сухомлином (Mimosa Burger, «Автостанція», Fish and Pussycat, «Балувана Галя», Restopraktiki) запускають нове медіа для українських рестораторів під назвою «Майонез».

Про це йдеться у пресрелізі.

Мета проєкту – допомогти власникам закладів ефективніше використовувати сучасні цифрові інструменти.

«За нашими оцінками, понад 90% ресторанів не працюють із клієнтською базою даних, не знають, що таке LTV (пожиттєва цінність клієнта) та не використовують CRM (систему управління відносинами з клієнтами). «Майонез» стане нашим вкладом у розвиток української ресторанної індустрії», – говорить Володимир Оляницький, співзасновник Choice.

Мінімальний обсяг інвестицій у проєкт становить $50 000.

Choice – це стартап, заснований Олексієм Ільяшем і Володимиром Оляницьким у травні 2020 року. Компанія розробила платформу, яка дозволяє ресторанам створювати безконтактні QR-меню. За три роки роботи кількість ресторанів, які використовують цю платформу, зросла вп'ятеро.

Раніше Mind писав, що чесько-український ресторанний стартап Choice залучив $2,5 млн у новому інвестраунді. Отримані кошти компанія планувала спрямувати на зміцнення позицій на всіх наявних ринках і на розширення сервісу на чотири нові ринки Центральної та Східної Європи.

Платформа інтегрується з популярними POS-системами й маркетплейсами, такими, як Wolt, Bolt, Glovo, Foodora та Uber Eats. Вартість підписки на Choice починається від 23 євро на місяць, також ресторани можуть скористатися безплатним пробним періодом для тестування можливостей платформи.

Бекграунд. На цей час Choice співпрацює більш ніж із 16 000 ресторанів по всьому світу, з 5000 активних клієнтів. Щомісячний рекурентний дохід компанії від підписок (MRR) перевищує $150 000. Планується збільшити цей показник до $450 000 до кінця 2024 року.

Choice прагне розширити свою присутність по всій Європі протягом наступних трьох років, маючи команду з понад 120 фахівців. 

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло