Nestle інвестує майже $200 млн у розширення виробництва лінійки продуктів Nescafe у Бразилії
Компанія має на меті консолідувати бренд як засіб для продуктів із вищою доданою вартістю, попит на які швидко зростає у країні

Nestle планує інвестувати 1 млрд реалів ($196,5 млн) у Бразилію до 2026 року для розширення виробничих потужностей і продажів лінійки Nescafe, орієнтованої на молодих споживачів.
Про це пише Reuters.
Компанія має на меті консолідувати бренд як засіб для продуктів із вищою доданою вартістю, попит на які швидко зростає у країні, пише видання.
Бренд Nescafe, який вперше був створений у Бразилії для продажу розчинної кави, сьогодні має ширший асортимент продукції. За словами керівників компанії, вона прагне завоювати споживачів, які стають дедалі молодшими, прагнуть нових «вражень» від напою і які платять більше, ніж зазвичай платять за традиційне горнятко кави.
Частину інвестицій буде спрямовано на розширення споживання кави поза домом в основному через сегмент business-to-business, при цьому компанія планує подвоїти кількість кавових апаратів поза межами дому за чотири роки до 44 000.
Очікується, що продажі Nescafe на роздрібному ринку Бразилії зростатимуть на 15% на рік протягом чотирьох років, згідно з прогнозами Nestle, що випереджатиме зростання на 5–6% для цього ринку загалом.
За даними Nestle, зростання споживання серед людей віком до 24 років у 10 разів вище, ніж серед інших груп споживачів.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що швейцарська продовольча транснаціональна корпорація Nestle відкриє завод із виробництва кормів для домашніх тварин на півночі Італії, інвестувавши в нього 472 млн євро.
Завод буде розташований в Мантуї, приблизно у 160 км (100 милях) на південний схід від Мілана, і його будівництво планується завершити до 2027 року, пише видання. Очікується, що на новому заводі працюватимуть 300 осіб.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].