Єднання конкурентів: ChoiceQR та Expirenza запартнерилися, щоб надавати ресторанам спільні послуги
Тепер продукти ChoiceQR та Expirenza можна використовувати разом

Українські сервіси автоматизації ресторанів ChoiceQR та Expirenza, що належить monobank, уклали партнерство, щоб об’єднати зусилля на ринку IT-рішень для ресторанів.
Про це повідомляє Forbes.
Ця співпраця надасть ресторанам, які підключені до ChoiceQR, доступ до еквайрингу від monobank для оплати замовлень на доставку та самовивіз. Раніше ресторани могли обирати між еквайрингом ПриватБанку або Fondy, але останній був заблокований із кінця квітня рішенням НБУ.
Expirenza у свою чергу інтегрує деякі функції ChoiceQR, такі, як онлайн-меню, у свій застосунок. Це дозволить ресторанам обирати, яке онлайн-меню використовувати – власне від ChoiceQR чи Expirenza.
Партнерство відбулося на тлі проблем ресторанного ринку. ChoiceQR втратив пріблизно 500 клієнтів із початку 2024 року, перважно через закриття закладів. Для порівняння: на закордонних ринках стартап втратив сумарно 90 ресторанів через закриття, що вп’ятеро менше, ніж в Україні.
Тепер продукти ChoiceQR та Expirenza, які раніше вважалися конкурентами, можна використовувати разом.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].