Український VR-стартап Aspichi вийшов на ринок США, залучивши першого закордонного клієнта Rocky Mountain Care
Ексклюзив

Український VR-стартап Aspichi вийшов на ринок США, залучивши першого закордонного клієнта Rocky Mountain Care

Тестування і дослідження ефективності продукту тривало близько місяця

Засновники стартапу

Український VR-стартап Aspichi оголосив про партнерство з американською медичною організацією Rocky Mountain Care. Після успішного тестування і дослідження ефективності продукту, що тривало близько місяця, компанія стала першим закордонним комерційним клієнтом стартапу. 

Про це Mind повідомив співзасновник Aspichi Віктор Самойленко.

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

Медичний заклад дослідив VR-продукт Luminify від Aspichi в лікуванні психологічних розладів: тривоги, депресії й посттравматичного стресового розладу. VR-терапія, за словами співзасновника, допомогла значно зменшити симптоми, покращити самопочуття та рекреаційну діяльність. У планах Rocky Mountain Care – розширити рішення для VR-терапії на інші свої медзаклади, які надають післяопераційну допомогу та послуги з підтриманого проживання.

«На цьому етапі було важливо не тільки знайти першого клієнта, а зрозуміти сегмент, який найбільше зацікавлений у такому продукті. Виконали обидві задачі. Щобільше, це не просто клієнт, а партнер, з яким зробили повноцінний пілотний проєкт і будемо продовжувати працювати по дистриб'юції продукту», – говорить Самойленко.

Компанії співпрацюють за моделлю щомісячної підписки на шолом: в одній установі на 120 резидентів використовують вісім виробів.

«Зараз у нас фокус на комерціалізації продукту за кордоном (USA). Завдяки цьому і партнерству з компаніями виробниками шоломів плануємо розширити підтримки українських клінік в 10 разів. Хочемо розвивати продукт: новий досвід, нові навички, пропрієтарне ШІ», – розповідає Самойленко.

Наразі, за його словами, компанія безкоштовно підтримує 40 клінік і реабілітаційних центрів в Україні: «Лісова Поляна», «Схід SOS», Unbroken.

Раніше Mind писав, що у березні 2023 року стартап залучив $500 000 від українського венчурного фонду SMRK. Тоді продукт був на стадії advanced MVP, готовий до пілотного застосування. Технологію Aspichi тестували декілька медичних і навчальних закладів.

Зараз стартап працює над закриттям seed раунду, обсягом понад $1 млн. Оцінку фаундери не розкривають. 

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло