Український VR-стартап Aspichi вийшов на ринок США, залучивши першого закордонного клієнта Rocky Mountain Care
Тестування і дослідження ефективності продукту тривало близько місяця

Український VR-стартап Aspichi оголосив про партнерство з американською медичною організацією Rocky Mountain Care. Після успішного тестування і дослідження ефективності продукту, що тривало близько місяця, компанія стала першим закордонним комерційним клієнтом стартапу.
Про це Mind повідомив співзасновник Aspichi Віктор Самойленко.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
Медичний заклад дослідив VR-продукт Luminify від Aspichi в лікуванні психологічних розладів: тривоги, депресії й посттравматичного стресового розладу. VR-терапія, за словами співзасновника, допомогла значно зменшити симптоми, покращити самопочуття та рекреаційну діяльність. У планах Rocky Mountain Care – розширити рішення для VR-терапії на інші свої медзаклади, які надають післяопераційну допомогу та послуги з підтриманого проживання.
«На цьому етапі було важливо не тільки знайти першого клієнта, а зрозуміти сегмент, який найбільше зацікавлений у такому продукті. Виконали обидві задачі. Щобільше, це не просто клієнт, а партнер, з яким зробили повноцінний пілотний проєкт і будемо продовжувати працювати по дистриб'юції продукту», – говорить Самойленко.
Компанії співпрацюють за моделлю щомісячної підписки на шолом: в одній установі на 120 резидентів використовують вісім виробів.
«Зараз у нас фокус на комерціалізації продукту за кордоном (USA). Завдяки цьому і партнерству з компаніями виробниками шоломів плануємо розширити підтримки українських клінік в 10 разів. Хочемо розвивати продукт: новий досвід, нові навички, пропрієтарне ШІ», – розповідає Самойленко.
Наразі, за його словами, компанія безкоштовно підтримує 40 клінік і реабілітаційних центрів в Україні: «Лісова Поляна», «Схід SOS», Unbroken.
Раніше Mind писав, що у березні 2023 року стартап залучив $500 000 від українського венчурного фонду SMRK. Тоді продукт був на стадії advanced MVP, готовий до пілотного застосування. Технологію Aspichi тестували декілька медичних і навчальних закладів.
Зараз стартап працює над закриттям seed раунду, обсягом понад $1 млн. Оцінку фаундери не розкривають.