Виробники автомобілів прокоментували майбутню заборону в ЄС двигунів внутрішнього згоряння
Деякі з них, наприклад, Renault і BMW, вважають, що 2035 рік — це надто рано для такої заборони

Після 2035 року, згідно з рішенням влади ЄС на території Євросоюзу, не можна буде реєструвати машини з двигуном внутрішнього згоряння. Незважаючи на зростаючу критику, голова Єврокомісії Урсула фон дер Ляєн хоче дотримуватися затвердженого плану щодо впровадження цих нових правил.
Німецьке видання BILD запитало найбільших автовиробників про те, як вони ставляться до намірів відмовитися від двигунів внутрішнього згоряння.
Mercedes-Benz: «Цілком очевидно, що мобільність має стати CO2-нейтральною. Тепер політикам належить забезпечити відповідні рамкові умови, такі як розширення зарядної інфраструктури та відновлюваних джерел енергії».
Renault: «2035 рік – це зарано, ми повинні прагнути до 2040 року. Якщо ви граєте в рулетку, не варто ставити все на один колір».
Volkswagen: «Автомобілі, які сьогодні стоять на дорогах, можуть працювати на синтетичному паливі та робити свій внесок у захист клімату. Проблема не в двигуні внутрішнього згоряння, а у типі палива».
Audi: «Ми просуваємо електронну мобільність на повній швидкості та з великими інвестиціями. Ми поступово згортаємо виробництво останніх моделей із двигуном внутрішнього згоряння до 2033 року».
BMW. «Ми відкидаємо повну заборону для двигунів внутрішнього згоряння до 2035 року. І не тому, що в цьому випадку автомобілі будуть недоступні, а тому, що відсутність інфраструктури та дефіцитна та дорога сировина для батарей не дозволять клієнтам повністю перейти на них».
Opel. «Opel – перший німецький автовиробник, який цього року пропонує повністю електричний варіант для кожної моделі. З 2025 року кожна нова модель Opel працюватиме виключно на електриці».
Volvo. «Volvo Cars має на меті стати виробником повністю електричних автомобілів до 2030 року»
Бекграунд. Між тим, як повідомлялося, за перше півріччя в Україні попит на електромобілі майже подвоївся. Загалом український автопарк поповнили понад 24 400 одиниць автотранспорту на акумуляторних джерелах живлення.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].