Продажі McDonald’s впали вперше за 4 роки: причини
Прибуток компанії становив $2,97 на акцію в I кварталі, не дотягнувши до середнього прогнозу аналітиків

Продажі McDonald's Corp. знизилися вперше з 2020 року в II кварталі, не виправдавши очікувань аналітиків щодо помірного зростання.
Про це повідомляє Bloomberg.
Зазначається, що порівняльні продажі мережі – показник, що відстежує ресторани, відкриті понад рік – впали на 1% проти попереднього року. Так, у кожному з географічних сегментів McDonald's спостерігалося падіння продажів. У США ця тенденція була частково зумовлена зниженням пішохідного трафіку.
На початку торгів у Нью-Йорку акції майже не змінилися. «Акції McDonald's впали на 15% цього року станом на закриття торгів у п'ятницю, порівняно з 14% зростанням індексу S&P 500 за той самий період», – йдеться в повідомленні.
Зокрема, прибуток, за вирахуванням деяких статей, становив $2,97 на акцію в I кварталі, не дотягнувши до середнього прогнозу аналітиків. Компанія також зберегла свої прогнози щодо відкриття нових магазинів та операційної маржі.
Як повідомляється, зростання продажів McDonald's сповільнилося цього року, оскільки відвідувачі по всьому світу скоротили споживання біг-маків через багаторічне зростання цін та обмеженість бюджетів домогосподарств.
«Наприкінці минулого кварталу постачальник фаст-фуду запустив у США акцію з продажу страв за $5, щоб переконати відвідувачів, що це все ще доступний варіант. Перші результати свідчать про те, що це приваблює клієнтів, хоча будь-яке зростання продажів не буде очевидним до кінця цього року», – зазначили у виданні.
Крім того, наголошується, що компанія також запровадила лімітовані позиції меню, сподіваючись заманити клієнтів, такі, як каджунський бекон McCrispy і «бабусин» McFlurry.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що акції Tesla впали через відкладення презентації роботаксі. Акції компанії впали на премаркеті на 7%.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].