Міноборони запустило платформу для залучення нових постачальників тилового майна
Платформа покликана, зокрема, показати постачальникам потрібні кроки, щоб стати партнером МО

Міністерство оборони України 31 липня у Києві презентувало нову платформу «ПартнерMOD», яка спрямована на полегшення співпраці з виробниками та постачальниками тилового майна для ЗСУ.
Про це повідомило «Радіо Свобода».
У МО заявили, що сайт має стати ключовим інструментом для збільшення кількості постачальників і залучення нових учасників ринку, а також забезпечить прозорість у процесі підготовки та участі у тендерах «Державного оператора тилу».
Міністр оборони Рустем Умєров зауважив, що цифровізація процесів «ускладнює можливості незаконних схем», а також має зробити процедури закупівель прозорими та зрозумілими для усіх.
«Коли є портал, він дає доступ до ширшого кола постачальників, підвищується якість і різноманітність майна. І якщо це буде автоматизовано, воно забезпечує своєчасне постачання всіх товарів. Яка взаємодія з бізнесом? Ми запрошуємо до співпраці всі українські й міжнародні компанії, які готові запропонувати якісну продукцію. Цей портал може забезпечити вам зручний і прозорий механізм взаємодії з Міноборони», – сказав він.
«Щоб унеможливити корупцію, ми почали цифровізувати процеси. Цифровізація стовідсотково не вирішує всі ці проблеми, але ускладнює можливості незаконних схем», – додав Умєров
Міноборони наголосило, що на сайті «ПартнерMOD» постачальники та виробники можуть залишити заяви для перевірки чи отримання акту відповідності речового майна, випробування виробу або ж отримати розʼяснення. Окрім цього, сайт містить вкладку «Корисна інформація».
«Нарешті, на всі ваші стандартні питання, які є у кожного виробника, ви можете отримати відразу всі відповіді. Тут є всі технічні описи, вони актуалізовані. Якщо ви бачите на сайті технічний опис, умовно, на тент універсальний – це останній технічний опис, згідно з яким ви можете розробити свій зразок і подати його», – пояснила заступниця директора Департаменту політики закупівель Наталія Куровська.
Як уточнив заступник міністра оборони Дмитро Кліменков, основна мета платформи – показати, які кроки може зробити кожен постачальник, щоб стати партнером Міністерства оборони.
«На сайті можна, найголовніше, побачити правила: які документи я маю подати? Які технічні вимоги до товару? Що я маю змінити, щоб мій товар пройшов на торги і мав можливість приймати участь в тендері? Це основне – документи, правила і відповіді, які виникають при кожних торгах. Наше завдання буде швидко комунікувати, швидко давати відповідь», – розповів Кліменков.
Він додав, що після запуску «ПартнерMOD» очікують підвищення конкуренції більше ніж на 20%, а також підвищення якості. За його словами, також зменшаться корупційні ризики шляхом «відсутності ручного управління».
«Ми прибираємо цей людський фактор як можна більше і впроваджуємо зрозумілі процеси. Ці процеси не є щось інноваційне, це норма, на них вже працює весь цивілізований світ. Ми впевнені, що воно дасть свій ефект. В першу чергу це зниження корупційних ризиків. Тому що не потрібно буде дзвонити, не потрібно буде щось зʼясовувати, домовлятися і так далі. Тому що все має бути вже зафіксовано в цифрі», – зауважив Кліменков.
Разом з тим, заступник головнокомандувача ЗСУ Андрій Лебеденко наголосив, що платформа також допоможе уникнути ризиків, які повʼязані з неякісними або неналежними постачаннями.
Водночас представники Міноборони стверджують, що розробка цієї платформи профінансована суто коштом партнерів Україні, а бюджетні кошти не використовувались.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Україна підписала два контракти на загальну суму майже 5 млрд грн з підприємствами вітчизняного ОПК. Як наголосив міністр оборони, Україна купує і підтримує своє, сприяючи розвитку своєї економіки та промисловості.
Перед цим держоператор тилу уклав контракти на 1 млрд грн із трьома новими постачальниками води для ЗСУ. Найбільший обсяг замовлень отримало ПрАТ «Оболонь».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].