Продажі Apple у Китаї впали на 6,5%: конкуренція зростає, але нові ШІ-функції можуть змінити ситуацію

Продажі Apple у Китаї впали на 6,5%: конкуренція зростає, але нові ШІ-функції можуть змінити ситуацію

Результати не виправдали прогнозів Волл-стріт, але компанія прогнозує зростання завдяки новим функціям штучного інтелекту

Продажі Apple у Китаї впали на 6,5%: конкуренція зростає, але нові ШІ-функції можуть змінити ситуацію

Apple повідомила про зниження продажів у Китаї на 6,5%, або $14,7 млрд, не досягнувши прогнозованих Волл-стріт $15,3 млрд. Ці результати відродили побоювання, що Apple втрачає позиції на одному зі своїх найважливіших закордонних ринків. На компанію тисне жорстка конкуренція та обмеження китайського уряду щодо використання іноземних технологій на деяких робочих місцях.

Про це пише Bloomberg.

Попри спад продажів у Китаї, Apple продовжує прогнозувати позитивні зміни завдяки новим функціям штучного інтелекту, які будуть представлені в iPhone найближчими місяцями. Генеральний директор Тім Кук висловив сподівання, що ці функції стимулюватимуть оновлення iPhone, що допоможе компанії подолати нинішній спад.

Apple повернулася до зростання виручки зі збільшенням на 5% – до $85,8 млрд, перевершивши оцінки аналітиків у $84,5 млрд. Проте оптимістичні результати III кварталу були затьмарені млявими продажами в Китаї.

Компанія пояснила спад впливом сильного долара, зазначивши, що базовий бізнес у Китаї залишається здоровим. Три місяці тому керівники зазначали, що уповільнення пов'язане зі слабким продажем інших продуктів, а не iPhone.

Apple прогнозує, що загальний обсяг продажів у наступному кварталі зросте приблизно на 5%, тоді як Волл-стріт очікує зростання на 4%. Основним драйвером зростання залишаються послуги, такі, як App Store, Apple Music та стримінгова платформа TV+, що минулого кварталу принесли $24,2 млрд, збільшившись на 14%.

Продажі iPhone становили $39,3 млрд, це трохи менше проти минулого року, але перевершило очікування Волл-стріт. Бізнес iPad виграв від випуску нових моделей, збільшивши виторг на 24% – до $7,16 млрд.

Бекграунд. Минулого кварталу Apple представила Apple Intelligence, нові інструменти штучного інтелекту, які будуть доступні для клієнтів не раніше жовтня. Це включає технології для iPhone, iPad та Mac, що можуть змінити ситуацію на ринку та підвищити інтерес до продуктів компанії.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло