OpenAI уклала багаторічне партнерство з Condé Nast

OpenAI уклала багаторічне партнерство з Condé Nast

Співпраця спрямована на інтеграцію контенту видавництва у продукти технологічного стартапу, зокрема в ChatGPT

OpenAI уклала багаторічне партнерство з Condé Nast

Condé Nast і OpenAI оголосили про багаторічне партнерство, яке дозволить відображати контент таких брендів видавництва, як Vogue, Wired і The New Yorker, у продуктах стартапу, зокрема в ChatGPT та прототипі пошукового механізму SearchGPT.

Про це пише The Guardian.

Фінансові умови угоди не розкриваються. Компанія OpenAI, яку підтримує Microsoft і очолює Сем Альтман, за останні місяці підписала подібні угоди з Time, Financial Times, власником Business Insider Axel Springer, французьким Le Monde та іспанським Prisa Media. Ці угоди надають OpenAI доступ до великих архівів текстів, що належать видавництвам, необхідних як для навчання мовних моделей на зразок ChatGPT, так і для пошуку актуальної інформації.

У липні OpenAI запустила пошуковий механізм на базі штучного інтелекту SearchGPT з доступом до реальної інформації з інтернету, зробивши крок у напрямку, де довгий час домінував Google. Угода з видавництвом надає пошуковому механізму право повертати інформацію та цитати з матеріалів Condé Nast у своїх результатах.

Бред Лайткап, операційний директор OpenAI, заявив, що компанія прагне співпрацювати з Condé Nast та іншими новинними видавництвами, щоб «забезпечити точність, цілісність і повагу до якісної журналістики, оскільки штучний інтелект відіграє дедалі більшу роль у пошуку та наданні новин».

У листі, про який повідомила газета New York Times, генеральний директор Condé Nast Роджер Лінч зазначив, що угода компенсує частину доходів, які технологічні компанії відібрали у видавництв останніми роками. Він написав: «Генеративний штучний інтелект швидко змінює способи, якими аудиторія знаходить інформацію. Важливо відповідати запитам аудиторії та впроваджувати нові технології, водночас забезпечуючи належне визнання та компенсацію за використання нашої інтелектуальної власності».

Деякі інші медіакомпанії зайняли протилежну позицію. New York Times та Intercept подали до суду на OpenAI за використання їхніх статей. Судові процеси тривають.

Condé Nast – провідна міжнародна медіакомпанія, яка володіє багатьма відомими брендами, такими, як Vogue, The New Yorker, GQ, Vanity Fair, Wired та інші. Компанія працює більш ніж у 30 країнах і створює контент для мільйонів читачів і глядачів по всьому світу, що охоплює моду, культуру, новини, індустрію розваг, техніку та багато інших сфер.

Бекграунд. Раніше Mind писав, що американська компанія Synchron, яка спеціалізується на розробці інтерфейсів «мозок-комп'ютер» (BCI) інтегрувала ChatGPT від OpenAI у свої імпланти. Цей чат-бот має допомогти людям із серйозними порушеннями моторики взаємодіяти з цифровим світом за допомогою сили думки.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло