НКРЕКП вимагає від обленерго належно інформувати споживачів про відключення е/е

НКРЕКП вимагає від обленерго належно інформувати споживачів про відключення е/е

Регулятор отримав багато скарг від українців

Этот текст также доступен на русском

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) вимагає від операторів систем розподілу (ОСР) належної комунікації зі споживачами. 

Про це повідомляє пресслужба регулятора.

У Комісії зазначили – отримали велику кількість скарг на неналежну комункацію обленерго, зокрема, недонесення інформації про відключення світла, їх обсяги та актуальність складених графіків тощо.

НКРЕКП нагадала керівникам ОСР про персональну відповідальність за недотримання принципу недискримінаційності при застосуванні відключень споживачів електроенергії. Водночас, попросили українців з розумінням поставитися до тимчасових заходів щодо обмеження електропостачання. Але у випадках виявлення недостовірної інформації щодо перерв в електроживленні повідомляти про такі факти регулятора.

Бекграунд. Раніше Mind писав, що НКРЕКП, на час дії воєнного стану, спростила та прискорила процедуру встановлення генеруючих установок.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло