НКРЕКП вимагає від обленерго належно інформувати споживачів про відключення е/е
Регулятор отримав багато скарг від українців
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) вимагає від операторів систем розподілу (ОСР) належної комунікації зі споживачами.
Про це повідомляє пресслужба регулятора.
У Комісії зазначили – отримали велику кількість скарг на неналежну комункацію обленерго, зокрема, недонесення інформації про відключення світла, їх обсяги та актуальність складених графіків тощо.
НКРЕКП нагадала керівникам ОСР про персональну відповідальність за недотримання принципу недискримінаційності при застосуванні відключень споживачів електроенергії. Водночас, попросили українців з розумінням поставитися до тимчасових заходів щодо обмеження електропостачання. Але у випадках виявлення недостовірної інформації щодо перерв в електроживленні повідомляти про такі факти регулятора.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що НКРЕКП, на час дії воєнного стану, спростила та прискорила процедуру встановлення генеруючих установок.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].