Європейська комісія вводить компенсаційні мита на імпорт електромобілів із Китаю
Розслідування виявило загрозу економічних збитків для виробників ЄС через держсубсидії для китайських автовиробників

Європейська комісія завершила антисубсидійне розслідування щодо імпорту електромобілів із Китаю та запровадила компенсаційні мита строком на п’ять років.
Про це повідомила пресслужба Єврокомісії.
Відповідно до рішення найбільші китайські автовиробники сплачуватимуть мита в діапазоні від 17% до 35,3% через загрозу економічних збитків для виробників ЄС унаслідок несправедливого субсидування. Розмір мит для різних виробників є таким:
- BYD: 17,0%;
- Geely: 18,8%;
- SAIC: 35,3%;
- Tesla: 7,8%;
- Інші компанії, що співпрацювали під час розслідування: 20,7%;
- Компанії, що не співпрацювали: 35,3%.
Варто зазначити, що ці мита додаються до чинної ставки в 10%. Єврокомісія також буде моніторити ефективність нововведень і залишає можливість для переговорів із Китаєм щодо альтернативних рішень.
Виробники можуть звернутися з проханням про прискорений перегляд для встановлення індивідуальної ставки мита.
Антисубсидійне розслідування було анонсовано президенткою Європейської комісії Урсулою фон дер Ляєн у вересні 2023 року у відповідь на швидке зростання експорту дешевих електромобілів із Китаю до ЄС. Основною метою цих заходів є забезпечення чесної конкуренції та захист європейської промислової бази.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що ЄС збирається припинити потік до Європи дешевих китайських електромобілів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].