«Дарниця» за підтримки Veteran Hub розробила для своєї команди Путівник етичного спілкування
Новини компаній

«Дарниця» за підтримки Veteran Hub розробила для своєї команди Путівник етичного спілкування

Людяність - одна з цінностей команди «Дарниці» - стала основою Путівника

«Дарниця» за підтримки Veteran Hub розробила для своєї команди Путівник етичного спілкування

Фармацевтична компанія «Дарниця» за підтримки Veteran Hub  розробила для своїх співробітників Путівник етичного спілкування, основними принципами якого є рівність, інклюзивність та різноманітність.

Однією з цінностей компанії є людяність. Вона є основою Путівника етичного спілкування команди «Дарниці» і у практичній площині реалізується різними способами.

По-перше, до кожного співробітника у «Дарниці» ставляться як до унікальної особистості. Саме тому в команді чуйно реагують на потреби інших, цінують рівність прав і різні точки зору, інвестують в розвиток людей як невіддільну складову успіху компанії.

По-друге, у «Дарниці» відсутні будь-які прояви дискримінації –  за ознаками віку, раси, статі, релігії, сексуальної орієнтації, сімейного стану, соціального походження, фізичного стану або етнічної приналежності.

По-третє, «Дарниця» є бізнесом, дружнім до ветеранів та ветеранок. Як соціально відповідальна компанія  «Дарниця» розуміє важливість їх інтеграції у цивільне суспільство і тому ініціювала програму «НАШІ СИЛЬНІ».

Ця ініціатива має на меті віддати належне тим, хто захищає та захищав нашу країну, і забезпечити ветеранам та ветеранкам комплексну підтримку на новому етапі їхнього життя. Це є ключовим не лише з етичної точки зору, а й як чинник, що сприяє економічному розвитку та соціальній стабільності країни.

«Дарниця» за підтримки Veteran Hub розробила для своєї команди Путівник етичного спілкування

Путівник етичного спілкування закріплює основи комунікації із різними людьми – з бойовим досвідом, а також з тими ветеранами, які набули травмувань і, як наслідок, ампутацій та протезувань. Також він дає орієнтири, як етично спілкуватися із людьми різного віку, статті, сімейного стану, віросповідання, етнічної приналежності тощо.

«Для нас у Дарниці важливо, щоб кожен відчував себе на своєму місці – в атмосфері поваги, рівності та підтримки. Етичний путівник – це наш орієнтир, що допомагає приймати різноманітність, поважати права кожного і зміцнювати нашу команду. Це наші цінності в дії, які створюють простір для відкритого спілкування та спільного розвитку», –  каже Уповноважена з антикорупційної діяльності фармацевтичної компанії «Дарниця» Ольга Сікорська.

«Ми у Ветеран Хаб часто повторюємо, що у спілкуванні з ветеранами і ветеранками та їхніми близькими немає особливих правил. Проте за роки війни у кожного з нас сформувався перелік фраз, що для нас є тригерними.

Розроблений путівник етичного спілкування – це, в першу чергу ,про відповідальність та свідомість компанії «Дарниця», а також важлива складова створення робочого середовища, яке буде доступним та комфортним для всіх», – додає Ірина Галузінська, керівниця проєкту Praktyka у Veteran Hub.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло