Корпоративна небайдужість. Представлено гід із соціальної відповідальності для українського бізнесу
Новини компаній

Корпоративна небайдужість. Представлено гід із соціальної відповідальності для українського бізнесу

Документ розрахований на компанії, які хочуть робити свій внесок у добробут громад

Корпоративна небайдужість. Представлено гід із соціальної відповідальності для українського бізнесу

В умовах війни український бізнес демонструє високий рівень соціальної відповідальності, ставши важливим фактором підтримки суспільства. Ініціатива «Щедрий вівторок» представила гід «Небайдужі», що пропонує ефективні стратегії для інтеграції соціальних місій у бізнес-процеси. Документ розрахований на компанії, які хочуть не лише забезпечувати стабільність, але й робити свій внесок у добробут громад.

Про це повідомляється на сайті ініціативи «Щедрий вівторок».

Протягом 2024 року команда Щедрого вівторка провела 60 інтерв’ю з представниками бізнесу, громадського сектору та креативними спільнотами. Зазначається, що благодійники спілкувалися із CEO, маркетологами, SCR лідерами та фахівцями з PR великих та маленьких бізнесів, авторами ініціатив, засновниками фондів, креативниками та власниками рекламних агенцій. Отримана інформація та відгуки були систематизовані та оформлені в дієві практики співпраці між підприємцями та НГО.

«Український бізнес навчився проявляти гнучкість та вигадливість під час двох революцій та пандемії, але з початком повномасштабного вторгнення мусив прийняти екзистенційний виклик. Багато людей з бізнесу, з якими ми говорили для створення цього гіду, підставили плече державі й розбудували паралельні з нею інституції. Цей досвід небайдужості безпрецедентний, а на думку деяких – експортний», – каже Ірина Угнівенко, авторка Гіду, креативна стратегиня Zagoriy Foundation.

200-сторінковий гід із корпоративної соціальної відповідальності, який отримав назву «Небайдужі», містить:

  • кейси небайдужості бізнесів в умовах повномасштабної війни;
  • дороговкази для власників та СЕО компаній, які бажають структурувати свої благодійні практики;
  • аргументовані поштовхи до пошуку соціальної місії бізнесу;
  • потенційні кроки до розуміння потреб бізнесу, з одного боку, та громадського сектору, з іншого;
  • відповіді на ключові питання, зокрема причини допомоги НГО з боку бізнесу та особливості її оптимального надання в легальних рамках.

Укладачі Гіду підкреслили, що однією з його головних цілей є формування уявлення про будь-який благодійний внесок як про важливий, незалежно від обсягу та негайного впливу. Участь бізнесу у благодійності в будь-якій формі сприяє поширенню та зміцненню культури небайдужості, яка є однією з основних цінностей сучасного українського суспільства.

Ознайомитися з гідом «Небайдужі» можна на офіційному сайті «Щедрого вівторка».

Довідково

Zagoriy Foundation – сімейне бюро соціальних проєктів, засноване у 2015 році Катериною та Глібом Загоріями. Місія фундації – уможливлювати позитивні сценарії майбутнього України. З цією метою Zagoriy Foundation реалізує та підтримує проєкти, спрямовані на розвиток та підтримку спільнот та громад, а також численні дослідження ключових чинників розвитку культури благодійності та інші напрямки.

Щедрий вівторок – частина глобальної ініціативи Giving Tuesday. Він виник у США у 2012 році, а в Україну потрапив у 2018 за ініціативи Катерини Загорій та за підтримки Zagoriy Foundation, БФ Tabletochki, Клубу Добродіїв й Українського благодійного форуму. Нині ініціативу розвиває команда Zagoriy Foundation.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло