Корпоративна небайдужість. Представлено гід із соціальної відповідальності для українського бізнесу
Документ розрахований на компанії, які хочуть робити свій внесок у добробут громад

В умовах війни український бізнес демонструє високий рівень соціальної відповідальності, ставши важливим фактором підтримки суспільства. Ініціатива «Щедрий вівторок» представила гід «Небайдужі», що пропонує ефективні стратегії для інтеграції соціальних місій у бізнес-процеси. Документ розрахований на компанії, які хочуть не лише забезпечувати стабільність, але й робити свій внесок у добробут громад.
Про це повідомляється на сайті ініціативи «Щедрий вівторок».
Протягом 2024 року команда Щедрого вівторка провела 60 інтерв’ю з представниками бізнесу, громадського сектору та креативними спільнотами. Зазначається, що благодійники спілкувалися із CEO, маркетологами, SCR лідерами та фахівцями з PR великих та маленьких бізнесів, авторами ініціатив, засновниками фондів, креативниками та власниками рекламних агенцій. Отримана інформація та відгуки були систематизовані та оформлені в дієві практики співпраці між підприємцями та НГО.
«Український бізнес навчився проявляти гнучкість та вигадливість під час двох революцій та пандемії, але з початком повномасштабного вторгнення мусив прийняти екзистенційний виклик. Багато людей з бізнесу, з якими ми говорили для створення цього гіду, підставили плече державі й розбудували паралельні з нею інституції. Цей досвід небайдужості безпрецедентний, а на думку деяких – експортний», – каже Ірина Угнівенко, авторка Гіду, креативна стратегиня Zagoriy Foundation.
200-сторінковий гід із корпоративної соціальної відповідальності, який отримав назву «Небайдужі», містить:
- кейси небайдужості бізнесів в умовах повномасштабної війни;
- дороговкази для власників та СЕО компаній, які бажають структурувати свої благодійні практики;
- аргументовані поштовхи до пошуку соціальної місії бізнесу;
- потенційні кроки до розуміння потреб бізнесу, з одного боку, та громадського сектору, з іншого;
- відповіді на ключові питання, зокрема причини допомоги НГО з боку бізнесу та особливості її оптимального надання в легальних рамках.
Укладачі Гіду підкреслили, що однією з його головних цілей є формування уявлення про будь-який благодійний внесок як про важливий, незалежно від обсягу та негайного впливу. Участь бізнесу у благодійності в будь-якій формі сприяє поширенню та зміцненню культури небайдужості, яка є однією з основних цінностей сучасного українського суспільства.
Ознайомитися з гідом «Небайдужі» можна на офіційному сайті «Щедрого вівторка».
Довідково
Zagoriy Foundation – сімейне бюро соціальних проєктів, засноване у 2015 році Катериною та Глібом Загоріями. Місія фундації – уможливлювати позитивні сценарії майбутнього України. З цією метою Zagoriy Foundation реалізує та підтримує проєкти, спрямовані на розвиток та підтримку спільнот та громад, а також численні дослідження ключових чинників розвитку культури благодійності та інші напрямки.
Щедрий вівторок – частина глобальної ініціативи Giving Tuesday. Він виник у США у 2012 році, а в Україну потрапив у 2018 за ініціативи Катерини Загорій та за підтримки Zagoriy Foundation, БФ Tabletochki, Клубу Добродіїв й Українського благодійного форуму. Нині ініціативу розвиває команда Zagoriy Foundation.