У рф попри санкції завозять десятки літаків – росЗМІ

У рф попри санкції завозять десятки літаків – росЗМІ

Серед основних постачальників – Туреччина

У рф  попри санкції завозять десятки літаків – росЗМІ
Фото: DR

Попри санкції, до росії продовжують постачати іноземні літаки через треті країни. У 2024 році до країни агресора імпортували щонайменше 28 бортів.

Про це повідомляє російське опозиційне видання «Верстка»

Найчастіше заборонені для продажу росії літаки ввозили через Туреччину (11 разів), три борти поставили через Оман, два – через Об'єднані Арабські Емірати і стільки ж через Німеччину. Також серед країн-посередників на російській митниці вказували Сербію, Швецію, Казахстан, Китай та Монголію. Ірландія, Кіпр та Киргизстан були зазначені у митних деклараціях лише у вигляді коду.

Із 28 літаків декілька були пасажирськими Bombardier, Airbus, ATR 42-500 та Hawker 800 XP.

Один із літаків Bombardier вартістю близько $45,5 млн було ввезено на ім'я Дениса Краснопольського – гендиректора акціонерного товариства «Інпромактив», яке займається виробництвом літальних апаратів.

Також Bombardier вартістю від $24,5 до $32,8 млн ввозила авіакомпанія «Меридіан» з ОАЕ, їх використовують для пасажирських рейсів між москвою, Санкт-Петербургом, Нижнім Новгородом, Тегераном, Баку, Астаною та іншими містами.

Ще один Bombardier вартістю близько 16 млн євро було доставлено авіакомпанії Skylight зі столиці Киргизстану Бішкека, зараз він виконує рейси в Китай, Туреччину, Дубай та на Мальдіви.

Французький Airbus A319-111 вартістю близько $35 млн, куплений російською компанією «Аврора» через Литву, виконує перельоти на Далекому Сході рф. Крім того, один пасажирський літак Boeing 737-800 придбала якутська авіакомпанія «Алроса» для рейсів до Москви, Петербурга, Новосибірська і Благовіщенська.

Згідно з митними документами, дев'ять літаків завезла компанія «Сучасні технології» 52-річного бізнесмена Євгена Кабанова. Він є засновником турецької компанії Edermont LTD і киргизстанської «Едермонт Памір», через які літаки постачаються до Росії. Зокрема компанії Кабанова допомогли імпортувати літаки Cessna, Aero Commander 680V, ​​призначені для цивільної авіації, а також американський літак Piper PA-28RT-201T.

При цьому пов'язана з Кабановим компанія відкрито рекламувала ввезення літаків в обхід санкцій.

У першому випадку, як стверджує Кабанов, є два варіанти, перший із них – переганяти літак самостійно або скористатися послугами пілота. В останньому випадку літак прямує до місця базування, де проходить російську реєстрацію та отримує сертифікат льотної придатності.

Ще один варіант – перевезення сушею або морем. У цьому разі, як стверджує Кабанов, літак необхідно розібрати, завантажити в контейнер і відправити в проміжний пункт призначення.

Після митного оформлення він прямує в пункт призначення, де ще раз проходить митницю. Потім уже на місці базування літак потрібно зібрати, облітати, отримати необхідні документи.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, які саме схеми агресор використовує для ремонту іноземних літаків, хто у цьому допомагає та чи дійсно російські літаки зможуть виконувати свої рейси ще сім років.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло