Акції південнокорейських компаній, пов’язаних із серіалом «Гра в кальмара», обвалилися після прем’єри другого сезону – Bloomberg
Акції кінопрокатної та маркетингової компанії Artist United впали на 30%

Новий сезон серіалу Netflix «Гра в кальмарів» призвів до різкого падіння акцій пов'язаних із ним південнокорейських компаній.
Про це пише Bloomberg.
Повідомляється, що 26 грудня відбулася прем’єра другого сезону серіалу «Гра в кальмара». Водночас акції південнокорейських компаній, пов'язаних із серіалом, негативно відреагували на премʼєру.
До прикладу, акції кінопрокатної та маркетингової компанії Artist United впали на 30%, найбільшим акціонером компанії є актор Лі Чжон Чже, який виконує головну роль у серіалі.
Інші компанії також зазнали серйозних втрат: акції Wysiwyg Studios, одного з інвесторів Artist United, знизилися на 25%, а Dexter Studios, корейського партнера Netflix, – на 24%.
У виданні нагадують, що перший сезон «Гри в кальмара» став рекордсменом Netflix. З моменту прем’єри у вересні 2021 року його перегляди перевищили 1,65 млрд годин за перші 28 днів, серіал заробив близько $837 млн.
Однак другий сезон, попри 85% схвалення критиків і 65% позитивних відгуків глядачів на Rotten Tomatoes, отримав змішані рецензії.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що cтримінговий сервіс Netflix відзвітував про фінансові результати за третій квартал: завдяки вибуховій популярності серіалу «Гра в кальмара» за три місяці приріст платних підписників по всьому світу досяг 4,4 млн при прогнозі тільки у 3,84 млн.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].