Від ресурсів до ринку: як країни створюють майбутнє електромобілів

Від ресурсів до ринку: як країни створюють майбутнє електромобілів

Експерти на WEF 2025 розглянули ключові кроки для прискорення розвитку електромобільної екосистеми

Від ресурсів до ринку: як країни створюють майбутнє електромобілів
Фото: WEF 2025

На Всесвітньому економічному форумі 2025 року експерти обговорили ключові виклики та можливості у створенні стійких ланцюгів постачання для електромобілів. Попри уповільнення зростання продажів електромобілів у США та Європі, аналітики прогнозують, що до 2027 року на дорогах з’явиться понад 30 млн нових електромобілів. Це створює значний попит на надійні та екологічно відповідальні ланцюги постачання важливих компонентів і матеріалів.

Про це йшлося на WEF 2025 у Давосі.

Важливість для Південної Африки

Міністр науки, технологій та інновацій Південної Африки, Онгінкосі Еммануель «Блейд» Нзіманде, наголосив на ролі автомобільної промисловості в економіці країни. «Автомобільна індустрія є критично важливою для Південної Африки. Ми маємо довгу історію складання автомобілів, виробляючи близько 600 тис. автомобілів щороку, з яких половина йде на експорт. Ця галузь становить 15% ВВП країни», – зазначив Нзіманде. Він також наголосив на важливості впровадження електромобілів як нового напрямку розвитку.

Індонезія: глобальний гравець у постачанні матеріалів

Аніндія Новян Бакріє, голова Торгово-промислової палати Індонезії (KADIN), розповів про унікальні можливості країни у створенні ланцюгів постачання електромобілів. «Індонезія володіє 22% світових запасів нікелю, а також значними ресурсами олова, міді та бокситів. Крім того, у нас є амбітні плани щодо відновлюваної енергетики: до 2040 року ми хочемо побудувати електростанції потужністю 100 ГВт, 75% із яких базуватимуться на відновлюваних джерелах», – зазначив вона. Аніндія також наголосив на значенні сталого розвитку та зусиллях країни у фінансуванні ініціатив із переробки й утилізації.

Конкуренція між Сходом і Заходом

Головний виконавчий директор Rio Tinto, Якоб Стаушольм, звернув увагу на нерівномірний розвиток інфраструктури електромобілів у світі. «Це гра в консолідацію між кількома великими гравцями. Стартапам важко втриматися, але попит на електромобілі зростатиме. Уже сьогодні я бачу, як електромобілі змінюють транспортний сектор. Це не просто тренд, це майбутнє», – наголосив він.

Експерти також зауважили, що Китай домінує в усіх ключових етапах ланцюгів постачання електромобілів, від видобутку сировини до виробництва батарей, тоді як компанії в США та Європі стикаються з викликами у вигляді низького попиту та складних ринкових умов.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що 74% компаній намагаються масштабувати ШІ, і лише 16% готові до його переосмислення. На думку експертів, головними перепонами є брак відповідної інфраструктури, нестача кваліфікованих кадрів і низька якість даних.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло