Укрзалізниця планує підвищити ціни на СВ та 1-й клас «Інтерсіті»
Востаннє Укрзалізниця підіймала ціни з 1 лютого цього року на міжнародні поїзди до Польщі та Угорщини – на 17—37%
В Укрзалізниці анонсували так зване динамічне ціноутворення на квитки у спальний вагон чи потяг «Інтерсіті».
Про це заявив член наглядової ради Укрзалізниці Сергій Лещенко під час виступу у Верховній Раді.
«Ми плануємо підняти динамічне ціноутворення для СВ та першого класу «інтерсіті». Це частково покращить результат, але не повністю», – сказав він.
Лещенко заявив, що нині визначені три кроки, щоб виправити ситуацію на УЗ. Перший – внутрішня оптимізація залізниці, зокрема питання продажу брухту, яке може дати до 10 млрд грн.
Друге – виділення на 2026 рік 16 млрд грн із держбюджету для того, щоб компенсувати збитки «пасажирки». Цього року уряд перерахує компанії 13 млрд грн із резервного фонду.
«Третє – так чи інакше нам не уникнути індексації вантажних тарифів. Але треба це робити поступово, для того щоб не було шоку для промисловості, у два етапи. Нам треба лише хоча б індексувати до росту цін виробників. Це може дати 22,5 млрд грн, якщо ми зробимо це наступного року – з 1 січня і з 1 липня. Поступово 27,5, потім 11%», – сказав Лещенко.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що програма безоплатних поїздок «УЗ-3000» покликана розвантажити пікові періоди. Укрзалізниця обрала саме 3000 км, оскільки це відстань найдовшого маршруту в Україні в обидва кінці.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].













