Apple знову стала найдорожчим брендом світу
У першу десятку потрапила Nvidia – за рік вартість бренду зросла майже вдвічі

Вартість Apple зросла на 11% проти 2024 року. Компанію оцінили в $574,5 млрд. Бренд знову став найдорожчим у світі.
Про це йдеться в щорічному дослідженні Brand Finance Global 500.
Apple утримує першість із 2021 року, за вийнятком 2023-го – тоді компанію на 1% обігнав Amazon.
На другому місці – Microsoft. Вартість компанії зросла на 35% – до $461,1 млрд. Далі йде Google: зростання 24%, вартість $413 млрд.
Четверте місце – в Amazon. Бренд показав зростання 15% – $356,4 млрд. На п'ятому – Walmart: вартість компанії зросла на 42% – до $137,2 млрд.
До першій десятки також увійшли Samsung – $110,6 млрд, TikTok – $105,8 млрд, Facebook – $91,5 млрд, Nvidia – $87,9 млрд та китайська State Grid Corporation – $85,6 млрд. Рейтинг відзначає, що Nvidia продемонструвала найбільше зростання вартості серед десятки лідерів, майже вдвічі.
Брендом, який зростає у світі найшвидше, цього року став e& (etisalat and), він збільшив вартість у вісім разів – до $15,3 млрд.
Зазначається, що 500 найдорожчих брендів світу цьогоріч зростуть у вартості на 10% – до $9,5 трлн, випереджаючи глобальне економічне зростання на 3%.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].