Антимонопольний регулятор Франції оштрафував Apple через систему збору даних
Париж зобов'язав компанію сплатити 150 млн євро

Французький антимонопольний регулятор оштрафував Apple на 150 млн євро після розслідування щодо методів збору даних користувачів. Також регулятор розглядав вплив компанії на рекламодавців.
Про це повідомляє Bloomberg.
Видання повідомляє, що система App Tracking Transparency (ATT) від Apple не дозволяє розробникам відповідати вимогам європейського GDPR. Компанія змушує застосунки показувати користувачам численні вікна, що спливають, ускладнюючи їх використання.
Американський техногігант розчарувався, зазначивши, що регулятор не вимагав конкретних змін у системі ATT. У компанії наголосили, що ця система надає користувачам більше контролю над конфіденційністю через зрозумілі та чіткі підказки.
За даними журналістів, група торгових асоціацій, що представляють рекламодавців, закликала компанію «негайно призупинити» систему та внести до неї відповідні зміни. Регулятор зауважив, що система від Apple не є «ні необхідною, ні пропорційною».
Розслідування почали після того, як група рекламодавців подала скаргу до регулятора у 2021 році. Регулятор з'ясовував, чи не застосовує Apple до себе менш суворі правила, ніж до інших. Подібні розслідування ще проходять у Німеччині, Польщі, Італії та Румунії.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що ЄС планує накласти менші штрафи на Meta та Apple, щоб уникнути ескалації у відносинах із Вашингтоном. Компанії мали б сплатити до 10% від їхнього глобального обороту.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].