В Україні зросло виробництво сирів
Високі ціни на продукцію зумовлені націнками торговельних мереж

Через падіння цін на сировину рентабельність виробництва сирів збільшується. Водночас, торговельні мережі часто закладають близько 25% націнки.
Про це повідомляє агентство «Інфагро».
«Стимулюючи продажі, оператори можуть дозволити собі широке використання акційних продажів зі зниженням цін, яке часто сягає 25%, але базові прайси залишаються незмінними. Якщо з осені знову подорожчає сировина, то сировари будуть мати «запас міцності», щоб не піднімати ціни знову. У такому разі вони просто зможуть зменшити обсяги продажів через акції», – прокоментували в агентстві.
Експерти вважають, що торговельні мережі не хочуть поступатися своєю маржинальністю та часто закладають близько 25% націнки. Вони наголосили, що як для такого дорогого товару, це надто багато.
У країнах ЄС торговельні націнки мереж значно менші. Наприклад, в Угорщині нещодавно запровадили обмеження націнки супермаркетів до 10% на 30 харчових продуктів, з них 10 видів молочних, у тому числі сир.
«Суттєві акційні цінові знижки на вітчизняні сири та зміцнення курсу євро справили певний вплив на зменшення обсягів імпорту товару. Це дозволяє українським виробникам поступово збільшувати випуск сиру. Хоча виробничі показники в І кварталі менші, аніж торік», – зазначили аналітики.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що в Україні зросте виробництво сільгосппродукції. Обсяги виробництва валової продукції сільського господарства зростуть на 3% проти показника минулого року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].