Розвідка опублікувала дані про ще 30 танкерів «тіньового» флоту рф

Розвідка опублікувала дані про ще 30 танкерів «тіньового» флоту рф

Серед оприлюднених осіб – капітани танкерів, афілійованих із підсанкційною російською компанією «Совкомфлот»

Розвідка опублікувала дані про ще 30 танкерів 	«тіньового» флоту рф
Фото: Getty Images

Головне управління розвідки Міноборони опублікувало дані ще про 11 російських капітанів і 31 морське судно, які беруть участь у схемах обходу санкцій на торгівлю російською нафтою.

Про це повідомляє пресслужба ГУР.

Серед оприлюднених осіб – капітани танкерів, афілійованих із підсанкційною російською компанією «Совкомфлот», які порушують політику обмеження граничної ціни на російську нафту. Зокрема це Іван Нікіфіров, капітан танкера Kotlas, і Константін Ковалєнко, капітан танкера Corus.

У пресслужбі зазначили, що капітани володіють реальною інформацією про власників «тіньових» танкерів, технічний стан суден, вантаж, його вартість та маршрут судна. 

«Саме вони ухвалюють рішення про відключення або маніпуляції з навігаційними системами кораблів, підробку даних про місцезнаходження суден, внесення неправдивих даних у маршрутні журнали, небезпечне перевантаження нафти між суднами в морі та застосування інших схем для обходу санкцій. Такі дії не лише сприяють фінансуванню агресивної війни проти України, а й створюють загрозу глобальної екологічної катастрофи», – розповіли в розвідці.

За даними пресслужби, у розділі «Морські судна» на порталі War&Sanctions від ГУР зараз доступні дані про 782 судна та 100 капітанів.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Панама анулює реєстрацію понад 100 танкерів, пов'язаних із росією. Це рішення, що є частиною торішньої обіцянки карати судна з чорного списку, може призвести до втрати до $2 млн доходу .

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло