У Києві відбувся Бізнес-бранч «Вектори Розвитку: Стратегії, Рішення, Можливості»
Захід був присвячений тим, хто будує майбутнє українського бізнесу

31 березня відбулася знакова подія для тих, хто будує майбутнє українського бізнесу – Бізнес-бранч «Вектори Розвитку: Стратегії, Рішення, Можливості», організований бізнес-виданням «ПЕРШИЙ БІЗНЕСОВИЙ BIZ».
Про це повідомляє пресслужба Бізнес-бранчу.
Бранч став продовженням серії подій, що створюють платформу для обміну досвідом, нетворкінгу та зміцнення бізнес-середовища України.
На заході відбулись:
- виступи провідних експертів у сферах інвестицій, фінансів і маркетингу;
- панельна дискусія «Майбутнє та стратегічні кроки»;
- нетворкінг із підприємцями, інвесторами та лідерами думок;
- відкриті інтерв’ю та обговорення актуальних викликів;
- розіграші від партнерів: hiitworks, Yves Rocher Ukraine, LH Group, FEMIDA.UA та ICVD – Міжнародний клуб вінтажних напоїв.
На панельній дискусії порушили такі питання:
- Як зробити Україну привабливою для міжнародних інвесторів?
- Які перспективи у нових форм бізнес-співпраці (венчур, R&D)?
- Як інтегрувати український бізнес у глобальні ланцюги постачання?
Народна депутатка України та дипломатка Галина Янченко під час зустрічі розповіла, що попри війну інвестиційна активність в Україні зростає. Найперспективнішими секторами наразі є оборонна промисловість, енергетика та будівництво.
Голова Наглядової ради компанії «Нова Пошта» та співзасновник TOLOKA.VC Тарас Кириченко й виконавча директорка ангельського синдикату ICLUB зазначили, що українські проєкти мають відповідати міжнародним стандартам, а якісні інвестпропозиції та підтримка стартапів – ключ до розвитку інновацій.
У відкритих інтерв'ю взяли участь:
- Тетяна Андріанова – СЕО Octava Capital, керуюча партнерка Nota Group: «Як пережити кризу: оптимізація, гнучкість, ризик-менеджмент».
- Ярослав Сойніков – співзасновник мережі фітнес-студій hiitworks: «Фізичне здоров'я як стратегічний актив».
- Тетяна Авраменко – СЕО та партнерка Veranda on the river, Veranda on the Sea, Fenix, Fenix Beach Club: «Бізнес-мама: як поєднувати особисте життя та керування бізнесом».
- Світлана Тімохова – СЕО LH Group: «Fashion-індустрія майбутнього».
- Ярина Драгола – Senior People Business Partner, AB InBev Efes Ukraine: «Жінки у пивоварінні: права і можливості».
- Олена Крекніна – заступниця директора з маркетингу AXOR INDUSTRY: «Інновації у віконному виробництві».
- Артем Гончаренко – керівник Інституту «Архітектура Стійкості» при КНУБА: «Роль інституту ветеранів для бізнесу».
Серед тем, які обговорювалися на майданчиках бранчу – практичні стратегії адаптації бізнесу до кризових умов, соіціальна відповідальність бізнесу та держави, вплив фізичного здоров'я на продуктивність людини, як досягнути балансу робота/відпочинок і навіть останні тренди у світі моди.
Ведучою заходу стала журналістка телеканалу «Ми – Україна» Марія Скиба.
Інформаційні партнери заходу:
33 канал, Перший Бізнесовий, Media company FM-TV, телеканал «Прямий», Ділова столиця, Коментарі, Бізнес-видання Mind, TrueUA, Діловий PRO, Cabinet Boss, Постфактум, FEMIDA.UA, Studio of my Dreams, GLORY Magazine, STAR BROTHERS, BUT.IN.UA
Титульний партнер: LH Group
Офіційний партнер: Yves Rocher Ukraine
Ексклюзивний партнер: Veranda on the River
Партнери заходу: Maison Castel, Моршинська, Hiitworks, AB InBev Efes Ukraine, AXOR Industry, Octava Capital
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Бізнес-бранч анонсував подію «Вектори Розвитку: Стратегії, Рішення, Можливості». Організатори заходу наголошують, що це простір для тих, хто будує майбутнє.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].