Кабмін запроваджує електронну особову справу для осіб з інвалідністю

Кабмін запроваджує електронну особову справу для осіб з інвалідністю

Уся інформація в одному місці: довідки, статуси, потреби, звернення

Кабмін запроваджує електронну особову справу для осіб з інвалідністю
Фото: ілюстративне

Кабінет Міністрів виклав у новій редакції Положення про централізований банк даних із проблем інвалідності.

Про це повідомив представник Кабміну у ВР Тарас Мельничук.

Відтепер особи з інвалідністю зможуть подавати заяви на отримання послуг – з реабілітації, забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, санаторно-курортного лікування, надання автотранспорту або компенсації – дистанційно, через електронний кабінет (за допомогою Дії, КЕП або BankID).

Вся інформація буде зосереджена в єдиній базі даних: довідки, актуальний статус заяв, потреби в послугах. Паперові носії поступово виводяться з обігу – замість них формується електронна особова справа.

До системи інтегрують центри надання адміністративних послуг (ЦНАПи), органи місцевого самоврядування, реабілітаційні установи, навчальні заклади, а також роботодавців. Це дозволить забезпечити повноцінну взаємодію всіх учасників процесу надання послуг особам з інвалідністю.

Окрему увагу приділено питанню працевлаштування: система здійснюватиме автоматизований облік зайнятості осіб з інвалідністю. У разі недотримання нормативів щодо створення робочих місць роботодавці нестимуть відповідальність у вигляді штрафів.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що ветеранам і постраждалим від війни виплатять грошову допомогу до Дня Незалежності. Кабмін затвердив розміри виплат у 2025 році.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло