«ДТЕК Київські електромережі» запустив новий сервіс у месенджерах

«ДТЕК Київські електромережі» запустив новий сервіс у месенджерах

Він називається «Що, як і чому?» і відповідає на найпопулярніші запити клієнтів

«ДТЕК Київські електромережі» запустив новий сервіс у месенджерах
Фото: Gettyimages

«ДТЕК Київські електромережі» пропонує клієнтам новий сервіс у чат-ботах у Viber і Telegram. Він функціонує цілодобово.

Про це повідомляє пресслужба ДТЕК. 

У новому чат-боті «Що, як і чому?» будуть всі найчастіші запитання клієнтів із відповідями на них. Зокрема можна дізнатися про те, коли подавати показники лічильника, що робити при зникненні світла, що робити в разі відключення за неуплату тощо.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що ДТЕК та Octopus Energy розпочнуть програму зі встановлення сонячних електростанцій. СЕС встановлять для бізнесу та держустанов.

:

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло