Інновації заради майбутнього: Yves Rocher відзначає український екотех-проєкт у премії «Створено жінками»
Підтримка жіночого підприємництва для компанії є системною діяльністю

Бренд Yves Rocher традиційно сприяє розвитку талановитих українських підприємиць у рамках премії «Створено жінками» – соціального некомерційного проєкту Франко-української торгово-промислової палати, який уже сьомий рік поспіль допомагає українкам розвивати власну справу, водночас підтримуючи гендерну рівність та економічне зростання.
Для Yves Rocher підтримка жіночого підприємництва – це не просто визнання їх досягнень. Це вклад у майбутнє, можливість змінювати світ, робити суспільство більш відкритим, соціально відповідальним та екологічно свідомим. Долучаючись до конкурсу, компанія висловлює глибоку повагу до сили українських жінок, які, попри всі виклики сьогодення, створюють і розвивають бізнеси з великим сенсом.
Цьогоріч серед 435 конкурсних заявок бренд відзначив проєкт «Українські біорозкладні інноваційні матеріали» (RAW: materials lab) архітектурної студії INAKSHI architects під керівництвом Олени Довгополової. Його цінності глибоко резонують з місією Yves Rocher – Reconnect people to nature («Відновити звʼязок людини та природи»). Команда проєкту створює 100% біорозкладні композитні матеріали на основі технічних конопель, які можуть повністю замінити шкідливі листові матеріали на кшталт МДФ, ДСП чи OSB. Унікальність підходу – в замкненому циклі виробництва: від селекції рослин до виготовлення інноваційної продукції, включаючи 3D-друк конопляним бетоном. Проєкт поєднує екологічну відповідальність і технологічну сміливість, пропонуючи стійке рішення для будівельної галузі майбутнього.

«Оцінюючи роботи, ми орієнтувалися на місію нашої компанії – «Відновити звʼязок людини та природи». Адже саме природа є джерелом нашого фізичного і ментального здоров’я – як сьогодні, так і в майбутньому. Серед усіх ініціатив найбільше нас вразив проєкт, що виводить цей зв’язок на новий рівень. INAKSHI architects під керівництвом Олени Довгополової створюють не просто інноваційні матеріали, а цілісну екосистему бізнесів, що розвиває коноплярство в Україні.
Їхні біорозкладні матеріали мають потенціал трансформувати правила у сфері еко-дизайну майбутнього, дозволяючи людині залишатися в контакті з природою, не покидаючи свою оселю. Ми переконані, що саме такими мають бути бізнеси нового покоління – ті, що дбають про довготривалу рівновагу й дозволяють залишити планету у спадок нашим нащадкам щонайменше такою, якою ми її отримали», – зазначає Анна Запталова, генеральна директорка Yves Rocher Україна.
Бренд, що понад 65 років розкриває потенціал рослин для створення натуральної, ефективної та ековідповідальної косметики, а також володіє повним циклом виробництва – від вирощування рослин до роздрібної дистрибуції, – високо оцінив подібний системний підхід української команди та надав грант на розвиток проєкту, а його авторка отримала річний запас доглядової рослинної косметики – як знак визнання й натхнення для подальшої роботи.

«Наша команда – це талановиті люди, яких об’єднує віра у спільну справу та відповідальність перед природою. Тому відзнака, яку ми отримали, – це і підтримка, і визнання, і ще один крок до того, щоб більше людей дізналися про наші ініціативи й замислилися над важливістю сталого підходу. Особливо приємно, що саме Yves Rocher обрав наш проєкт – Бренд, чия “зелена лінія” не просто декларується, а проходить крізь усю діяльність. Це більше, ніж збіг цінностей – це спільне бачення майбутнього, де відповідальність і екологічний прогрес йдуть поруч», – прокоментувала Олена Довгополова.
Підтримка жіночого підприємництва – особливо тих проєктів, що спрямовані на збереження навколишнього середовища, – залишається незмінним стратегічним пріоритетом для Yves Rocher.