Єдність перед обличчям війни. Український бізнес знову провів кампанію взаємної подяки
Меседж “Світло в Україні тримається на тих, хто діє” зміг об’єднати низку великих українських компаній

До ювілейної кампанії ДТЕК, присвяченої 20-річчю енергетичного бізнесу, долучилися провідні українські компанії з різних галузей. Спільна ініціатива має на меті підкреслити важливість внеску тих, хто підтримує країну у надскладний період – і водночас показати, що вистояв не лише бізнес, а і його солідарність.
Ключовий меседж кампанії – «Світло в Україні тримається на тих, хто діє» – став візуальним і змістовим об’єднанням для низки компаній, серед яких «Нова пошта», «Сільпо», «Укрпошта», Uklon, Ajax Systems, OKKO, ПУМБ, Kyivstar, «Епіцентр К», АТБ та інші. Також до подяк долучилася фармацевтична компанія «Дарниця», яка вперше запустила схожу кампанію ще у 2022 році.
Кожен із брендів висловив вдячність ДТЕК та іншим бізнесам, що забезпечували життєво важливі процеси під час війни, від енергопостачання і логістики до медицини й продовольства. Формати участі були різними: відеоролики, публікації в соцмережах, брендові борди й рекламні носії, які розмістили по всій країні.
«Я обожнюю цю кампанію нашого енергетичного бізнесу, присвячену їхньому 20-річчю. Бо вона не про рекламу ДТЕК, а про цінність гуртування, партнерства, спільнодії», – написала у Facebook Наталя Ємченко, директорка з комунікацій холдингу SCM, до якого входить ДТЕК.

Емоційний акцент кампанії було зроблено на солідарності українських підприємств у найтемніші місяці 2022 року. Тоді представники компанії «Дарниця» звернулися до бізнес-спільноти із соціальним закликом «Бережіть себе». Кампанія охопила транспорт, аптеки, радіо, зовнішню рекламу та діджитал-канали. У «Дарниці» зазначають, що ця ініціатива стала важливою частиною стратегії корпоративної соціальної відповідальності й символом турботи, яка об’єднує.
«У 2025-му ми з радістю бачимо, як цей заклик перетворився на потужну хвилю підтримки та вдячності. Кампанія ДТЕК – ще одне свідчення того, що український бізнес не лише вистояв, а й об’єднався», – зазначають у компанії.
В умовах повномасштабної війни та затяжної економічної турбулентності кампанія отримала позитивну реакцію в бізнес-середовищі та суспільстві як жест моральної підтримки та визнання.