Jeep Grand Cherokee на бездоріжжі: наскільки він справді прохідний?
Автомобіль почувається цілком впевнено як на міських вуулицях, так і на розбитих ґрунтовках та в лісі

Коли ми чуємо «Джип», уява малює суворі пейзажі, болото по самі двері та незламний дух пригод. Та чи готовий преміальний Grand Cherokee виправдати своє ім'я, чи його стихія – лише бордюри біля супермаркету? Розберемося.
Конструктивні особливості для бездоріжжя
Новий Grand Cherokee (покоління WL 2021-2025) пропонує кілька систем повного приводу. Базові версії оснащуються системою Quadra-Trac I, яка працює в автоматичному режимі. Більш просунуті комплектації мають Quadra-Trac II з двошвидкісною роздатковою коробкою, що дає змогу увімкнути понижуючий ряд передач. А вінець творіння – Quadra-Drive II, яка до понижувальної передачі додає задній диференціал підвищеного тертя з електронним блокуванням, здатний перекидати до 100% крутного моменту на одне колесо. А ще є контроль спуску з гори, який працює просто бездоганно.
Головний козир – пневмопідвіска Quadra-Lift. У звичайному режимі кліренс – цілком пристойні 21 см. Але одним натисканням кнопки дорожній просвіт можна збільшити до 27,6 см! Це дає чудові кути в'їзду (до 30.1°), з'їзду (26.6°) та рампи (24°).
Реальна поведінка на бездоріжжі
На розбитих ґрунтовках та в лісі Джип Гранд Чероки почувається впевнено. Підвіска ковтає нерівності, забезпечуючи дивовижний комфорт. Ви можете їхати доволі швидко, не відчуваючи дискомфорту – позашляховик залишається стабільним і прогнозованим.
Пісок SUV проходить «ходом», головне – не забути активувати відповідний режим і не скидати газ. У багнюці ситуація складніша. Електроніка працює на відмінно, перерозподіляючи тягу, але стокові шосейні шини швидко «замилюються». Судячи з досвіду власників та численних тестів на YouTube, для серйозного офроуд перше, що варто зробити, – купити добру гуму класу All-Terrain.
На кам'янистій місцевості пневмопідвіска – справжній порятунок. Максимальний кліренс дозволяє переповзати через великі валуни, не боячись пошкодити днище. Понижуюча передача дає змогу рухатись дуже повільно і контрольовано.
Порівняння з конкурентами
Як виглядає наш герой на фоні таких «мастодонтів», як Toyota Land Cruiser Prado чи Land Rover Discovery? Prado – про невбиваєму рамну конструкцію, він простіший і, можливо, витриваліший у найжорсткіших умовах. Проте на асфальті Grand Cherokee на голову вищий за комфортом та керованістю. Land Rover Discovery часто перевершує «американця» за геометричною прохідністю та має ще більш просунуті позашляхові технології, але й ціна його вища, а вартість обслуговування може неприємно здивувати. Позашляховик від Jeep – золота середина: він значно комфортніший за «Прадо» і не такий дорогий в утриманні, як «Діско».
Jeep Grand Cherokee – універсальний автомобіль. Це ідеальний вибір для тих, хто хоче мати одну машину для міста, траси та поїздок на природу, риболовлю чи полювання.