Частка Tesla на ринку США впала до мінімуму за 8 років
Покупці обирають нові моделі конкурентів, тоді як компанія Маска зосередилася на роботаксі та ШІ

Частка Tesla на ринку електромобілів США у серпні знизилася до 38% – найнижчого рівня з жовтня 2017 року.
Про це повідомляє Reuters.
Це перший випадок, коли показник впав нижче 40%, свідчать попередні дані аналітичної компанії Cox Automotive. Для порівняння: у минулі роки Tesla контролювала понад 80% ринку. Експерти відзначають, що спад збігся з активним виходом нових моделей від конкурентів та їхніми щедрими ціновими стимулами.
Водночас Tesla відклала запуск більш доступних електрокарів і зосередила увагу на розробці роботаксі та гуманоїдних роботів. Аналітики очікують збереження підвищеного попиту на електромобілі в США до кінця вересня, після чого продажі можуть просісти через завершення дії федеральних податкових пільг.
Це створює додатковий фінансовий тиск на Tesla, чий основний прибуток все ще забезпечує автомобільний бізнес. Останньою новою моделлю компанії став пікап Cybertruck, представлений у 2023 році, однак він не повторив успіху Model 3 та Model Y. Оновлення Model Y також не виправдало очікувань, і Tesla ризикує завершити другий рік поспіль зі спадом продажів.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Tesla запропонувала Ілону Маску новий пакет компенсації вартістю до $1 трлн. Угода передбачає 10-річний план з амбітними цілями та суттєве збільшення частки CEO в компанії.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].