Volvo прогнозує спад попиту на вантажівки у Північній Америці через мита Трампа та слабкий ринок перевезень

Volvo прогнозує спад попиту на вантажівки у Північній Америці через мита Трампа та слабкий ринок перевезень

Шведський виробник зменшив прогноз поставок у США, водночас утримуючи стабільні очікування для Європи

Volvo прогнозує спад попиту на вантажівки у Північній Америці через мита Трампа та слабкий ринок перевезень
Фото: Gettyimages

Шведський автовиробник Volvo Group повідомив, що попит на вантажівки у Північній Америці залишатиметься під тиском щонайменше до 2026 року.

Про це повідомляє Reuters.

Компанія пов’язує це зі спадом у сфері вантажних перевезень та новими торговельними митами, запровадженими президентом США Дональдом Трампом. У п’ятницю компанія, штаб-квартира якої розташована у Гетеборзі, заявила, що знижує прогноз для ринку Північної Америки, тоді як європейські очікування залишаються незмінними. За оновленими даними, поставки важких вантажівок у США цього року становитимуть близько 265 000 одиниць, що на 10 000 менше від попередніх оцінок. Для Європи Volvo прогнозує приблизно 290 000 поставок.

На тлі цих новин акції компанії у Стокгольмі впали майже на 6%. У компанії зазначили, що ринок вантажних перевезень на далекі відстані у США перебуває у рецесії: обсяги та тарифи на перевезення знижуються, а клієнти відкладають нові замовлення через невизначеність, пов’язану з екологічними нормами та тарифною політикою.

Водночас європейський ринок, за оцінками Volvo, виглядає стійкіше, адже попит тут здебільшого обумовлений потребою в оновленні автопарку, який наразі використовується на стабільному рівні. Попри короткострокові ризики, аналітики Jefferies прогнозують поступове відновлення попиту у 2026 році, коли рівень запасів на складах нормалізується, а відкладені замовлення підтримають нову хвилю продажів.

Згідно зі звітом Volvo, скоригований операційний прибуток компанії у третьому кварталі знизився на 17% – до 11,7 млрд шведських крон (1,2 млрд доларів), що відповідає очікуванням аналітиків. Запровадження адміністрацією Трампа 25% мита на імпорт важких вантажівок лише посилило торговельну невизначеність у Північній Америці. Водночас угода USMCA продовжує захищати більшість виробників від нових зборів.

Аналітики зазначають, що серед європейських автовиробників Volvo має найкращу позицію для подолання тарифних бар’єрів, оскільки всі вантажівки для ринку США виробляються безпосередньо на американських заводах, так само як і більшість комплектуючих.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Ознаки банківської напруги в США спричинили падіння азійських ринків і рекордне зростання золота. Інвестори тікають у «тихі гавані» після втрат американських регіональних банків; очікування нових знижень ставок ФРС посилюються

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло