Ryanair збільшила прогноз пасажиропотоку після дострокових постачань Boeing

Ryanair збільшила прогноз пасажиропотоку після дострокових постачань Boeing

Найбільший авіаперевізник Європи повідомив про прибуток, що перевищив очікування, та очікує повного відновлення середніх тарифів до кінця фінансового року

Ryanair збільшила прогноз пасажиропотоку після дострокових постачань Boeing
Фото: Gettyimages

Авіакомпанія Ryanair оприлюднила фінансові результати за перше півріччя, які перевершили прогнози аналітиків, і підвищила прогноз пасажиропотоку завдяки достроковим постачанням літаків Boeing та високому попиту в літній сезон.

Про це повідомляє Reuters.

Перевізник, який є найбільшим у Європі за кількістю пасажирів, повідомив, що у фінансовому році до 31 березня планує повністю компенсувати минулорічне 7-відсоткове падіння середніх тарифів. Водночас компанія зазначила, що в листопаді може знадобитися незначне стимулювання цін через сезонне зниження попиту.

Ryanair тепер очікує перевезти 207 млн пасажирів, підвищивши прогноз із 206 млн після отримання 23 нових літаків Boeing 737 MAX 8. Це дозволило компанії розширити потужності на поточний квартал. У Ryanair також упевнені, що до лютого отримають ще шість літаків, постачання яких раніше затримувалися.

Генеральний директор групи Майкл О’Лірі зазначив, що вперше за кілька років авіакомпанія матиме повний парк літаків до початку літнього сезону, зазначивши «значне покращення у виробничих процесах Boeing». Крім того, Ryanair оголосила про розширення програми хеджування палива за нижчими цінами, що допоможе зменшити витрати в майбутніх періодах.

Авіакомпанія також підтвердила замовлення на 150 нових Boeing MAX 10, очікуючи, що регуляторне схвалення цієї моделі буде отримано до середини 2026 року. У зв’язку з цим Ryanair планує розпочати активний набір пілотів ще до початку перших постачань у 2027 році. За підсумками шести місяців до кінця вересня Ryanair одержала чистий прибуток у 2,54 млрд євро ($2,96 млрд) – періоду, коли компанія традиційно фіксує найбільші прибутки завдяки літньому сезону відпусток у Північній півкулі.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що лоукостер Ryanair використав для «реклами» вірусне відео із закоханою парою на концерті Coldplay. Жарт порівнює політику Ryanair щодо випадкового розсаджування пасажирів – що часто призводить до «розлучень».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло