Spotify прогнозує рекордний прибуток у IV кварталі завдяки збільшенню користувачів та підвищенню цін

Spotify прогнозує рекордний прибуток у IV кварталі завдяки збільшенню користувачів та підвищенню цін

Шведський стримінговий гігант очікує на прибуток, що перевищить прогнози аналітиків, на тлі святкового сезону, зростання кількості підписників та нових функцій платформи

Spotify прогнозує рекордний прибуток у IV кварталі завдяки збільшенню користувачів та підвищенню цін
Фото: Gettyimages

Spotify оголосила прогноз на IV квартал, який перевищив очікування аналітиків Волл-стріт. Вона розраховує на стабільне зростання користувачів і додаткові прибутки від підвищення цін у період святкових продажів.

Про це повідомляє Reuters.

Після оголошення прогнозу акції компанії зросли на 5,3% у передринкових торгах. Конкурент Apple Music та Amazon Music, шведська компанія продовжує курс на підвищення прибутковості, зменшуючи маркетингові витрати та оптимізуючи штат. Раніше цього року Spotify підвищила вартість індивідуальної преміум-підписки в кількох ключових країнах.

Це перші фінансові результати компанії після оголошення, що засновник і CEO Даніель Ек у січні стане виконавчим головою ради директорів, а компанія перейде до структури з двома співгенеральними директорами. Spotify також продовжує розвивати свої сервіси: нещодавно компанія запустила новий формат високоякісного звучання lossless audio, а також розширила інтеграцію штучного інтелекту – користувачі тепер можуть використовувати ChatGPT від OpenAI, щоб отримувати рекомендації музики та подкастів через діалогові запити.

У IV кварталі Spotify прогнозує операційний прибуток на рівні 620 млн євро ($723 млн), що трохи перевищує середній прогноз аналітиків у 618,6 млн євро. Очікувані доходи становлять 4,5 млрд євро, дещо нижче за консенсус-прогноз у 4,57 млрд євро. Компанія передбачає, що кількість активних користувачів на місяць зросте до 745 млн, перевищивши оцінку у 737 млн, а кількість преміум-передплатників збільшиться на 8 млн – до 289 млн, що лише трохи нижче очікуваних 290,9 млн.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Spotify запускає функцію стеження за концертними майданчиками прямо в застосунку. Користувачі зможуть підписуватися на улюблені зали, відкривати нові місця поруч і купувати квитки, не виходячи зі Spotify.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло