Успіх за рецептом: на що робить ставку компанія «Дарниця»

Успіх за рецептом: на що робить ставку компанія «Дарниця»

І якими методами компанія зберігає і зміцнює лідерські позиції на ринку

Этот материал также доступен на русском
Успіх за рецептом: на що робить ставку компанія «Дарниця»
Фото: pixabay.com

У жовтні 2017 року ПрАТ «Фармацевтична компанія «Дарниця» встановила рекорд України – випустила найбільшу кількість лікарських засобів, реалізованих у формі таблеток за 2016 рік. Експерти Національного реєстру рекордів офіційно зафіксували це досягнення. А згідно з даними системи дослідження ринку «PharmXplorer»/«Фармстандарт», у 2016 році «Дарниця» виготовила найбільшу кількість таблетованих препаратів – 121 578 463 упаковки. Тобто цех, де працюють всього 80 співробітників, цілодобово виробляв майже чотири упаковки в секунду. Про те, як компанії вдалося досягти такої ефективності, і які програми впроваджуються для того, щоб підвищити кваліфікацію персоналу і зміцнити позиції компанії на фармацевтичному ринку України, розповідає генеральний директор компанії «Дарниця» Світлана Діденко.

Бути одним із лідерів вітчизняної фармацевтичної промисловості – значить не ухилятися від викликів, працювати на випередження та не боятися змін. Тому основи сучасної стратегії розвитку «Дарниці» – підвищення ефективності, впровадження інновацій у виробництво й управління, зміцнення професійного рівня персоналу і, звичайно ж, розвиток та оновлення продуктового портфеля. Наша мета – посилення лідерських позицій компанії на ринку і конкурентоспроможності.

Ефективність управління компанією, перш за все, вимірюється її фінансовим станом, і тут нам також є чим пишатися. У минулому році «Дарниця» увійшла в рейтинг топ-100 кращих компаній за фінансовими показниками згідно з даними Державної фіскальної служби України.

Такі результати були б неможливими без надійної команди. Саме тому ми намагаємося направляти ключові зусилля на побудову ефективної мотиваційної системи і освітні кейси. З 2016 року всередині компанії працює програма «Енергія знань» – в її рамках ми залучаємо студентів на стажування. Це дозволяє готувати і розвивати майбутніх фахівців, орієнтованих на роботу саме в компанії «Дарниця».

Особливу увагу приділяємо співробітникам із високим професійним потенціалом і здоровими кар'єрними амбіціями в компанії. Для цього реалізуємо програму Talent Pool, спрямовану на виявлення і всебічний розвиток таких співробітників.

У 2017-му в компанії «Дарниця» стартувала програма корпоративного навчання. Її головна мета – підвищення ефективності управління через розвиток ключових управлінських компетенцій, імплементацію корпоративних цінностей і підвищення ефективності командної взаємодії.

З початком роботи платформи ідей Idea Box співробітники «Дарниці» отримали додаткові можливості особисто впливати на діяльність компанії задля підвищення її ефективності. Кожен працівник може внести пропозиції щодо оптимізації бізнес-процесів, підвищення ефективності внутрішніх комунікацій і крос-функціональної взаємодії. Тільки за перші півроку роботи платформи надійшло понад 60 ідей, частина яких взята в розробку.

Завдяки цим та іншим ініціативам «Дарниця» увійшла у топ-20 кращих роботодавців серед студентів і молодих фахівців з досвідом роботи до двох років за результатами дослідження міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна і в топ-10 фармацевтичних компаній.

Зміцнення лідерських позицій стало можливим і в результаті багатомільйонних інвестицій у технічне переоснащення виробництва та розвиток R&D, реалізації технологічних та IТ-інновацій, впровадження належної виробничої практики (GMP). Все це в сумі і дає результат – висока якість наших ліків.

Але найвищою оцінкою діяльності компанії, безумовно, можна вважати довіру споживачів. У 2017-му «Дарниця» другий рік поспіль перемогла в конкурсі «Вибір року», отримавши підтримку понад третини споживачів і обійшовши найближчого конкурента на 23,8%. За даними всеукраїнського маркетингового дослідження споживчих переваг, проведеного в 2017 році компанією Kantar TNS Ukraine, «Дарниця» визнана «Фармацевтичною компанією року», а «Цитрамон-Дарниця» – препаратом року від головного болю серед вітчизняних та іноземних лікарських засобів. Для нашої команди це найкращий стимул для подальшого вдосконалення.

В останні роки ми значно активізували роботу над створенням нових лікарських засобів. Один із стратегічних напрямків у розробках «Дарниці» – кардіологія. Так, наприклад, нещодавно нами було виведено на ринок двокомпонентний комбінований антигіпертензивний (нормалізує підвищений артеріальний тиск) препарат «Тіара Дуо», який разом з трикомпонентним «Тріо» поповнив арсенал надійних кардіологічних засобів. Ці розробки відповідають західній концепції – коли замість декількох таблеток на добу досить прийняти одну. Це зручно для пацієнта, отже, підвищує його прихильність до лікування і забезпечує високу результативність. Також у нас в розробці кілька десятків нових препаратів, впровадження яких заплановано на нинішній рік.

Автори матеріалів OpenMind, як правило, зовнішні експерти та дописувачі, що готують матеріал на замовлення редакції. Але їхня точка зору може не збігатися з точкою зору редакції Mind.

Водночас редакція несе відповідальність за достовірність та відповідність викладеної думки реальності, зокрема, здійснює факт-чекінг наведених тверджень та первинну перевірку автора.

Mind також ретельно вибирає теми та колонки, що можуть бути опубліковані в розділі OpenMind, та опрацьовує їх згідно зі стандартами редакції.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті