Правила фінансування: 6 порад для успішної комерції

Правила фінансування: 6 порад для успішної комерції

І на що варто звернути увагу підприємцям

Правила фінансування: 6 порад для успішної комерції

Які бізнес-процеси виконувати власними силами, а які можна передати на аутсорсинг і звернутися до експерта по допомогу, як управляти фінансами бізнесу та багато інших відповідей на нагальні запитання отримали учасниці онлайн-тренінгу з розвитку підприємницьких навичок за підтримки ЄБРР та уряду Швеції. 

Наіра Маркарян, експертка з фінансів та освіти, ексзаступниця міністра економіки Республіки Вірменія, президентка правління Інституту управлінського консалтингу Вірменії IMC Armenia, засновниця Асоціації інноваційного жіночого підприємництва поділилася з Mind деякими з основних порад.

Створення бізнес-плану

Бізнес-план – важливий інструмент, який часто використовують для отримання позик або інвестицій, щоб наочно продемонструвати розуміння стану бізнесу та його потенційного розвитку.

Добре складений бізнес-план може донести вашу історію до потенційних інвесторів і зміцнити їхню впевненість і переконати, що вам можна довіряти. Щоб підготувати бізнес-план, який залучить фінансування, вкажіть реалістичні прогнози зростання, пов’язані ризики і то, як ви плануєте їх пом’якшити, а також те, що робить ваш бізнес унікальним.

Розуміння доходів і витрат

Однією з головних цілей будь-якого бізнесу є примноження прибутку. Проте підприємці-початківці можуть не усвідомлювати важливість детального відстеження доходів, а також грошей, які витрачає їхня компанія. Не кожен власник бізнесу є експертом із бухгалтерського обліку, але певні знання можуть допомогти контролювати доходи і витрати та ухвалювати виважені рішення.

Важливість правильного ведення бухгалтерського обліку

Успіх компанії залежить від прибутковості та позитивного грошового потоку. Без бухгалтерії ви не дізнаєтеся, чи є у вас такий.

Бухгалтерський облік може займати багато часу, навіть якщо ви знаєте, що робите. Але як власник бізнесу ви не можете ігнорувати це.

Бухгалтерський облік – це реєстрація всіх фінансових операцій організації в хронологічному порядку. Щоб оцінити ефективність та успіх вашої компанії, необхідно відстежувати всі операції з коштами. Бухгалтерія допоможе визначити, скільки грошей повинен виділити бізнес на податки, і надати точну інформацію про фінансове здоров’я компанії.

Контроль грошових потоків

Грошовий потік – ще одна фінансова проблема, з якою власники малого та середнього бізнесу повинні впоратися.

Бізнес може мати високі продажі, прибуток і клієнтську базу, яка розширюється, але негативний грошовий потік здатний знищити його.

Грошовий потік – це  обіг коштів у компанії протягом певного, періоду зазвичай щомісяця. Якщо ви отримуєте більше, ніж витрачаєте за певний місяць, у вас є позитивний грошовий потік. Але, якщо ви витрачаєте більше, ніж отримуєте від продажів та інвестицій, – у вас від’ємний грошовий потік, і, можливо, потрібно знайти гроші в іншому місці, щоб заповнити тимчасову нестачу.

Нарахування заробітної плати

На початку ведення бізнесу багато часу витрачається на роздуми про продукти та послуги, які продаватимуться, про те, як перевершити своїх конкурентів, як залучити аудиторію, використовуючи маркетингові знання, зокрема за допомогою соціальних мереж. Проте, коли ваш бізнес розвивається, ви наймаєте співробітників для цих справ і стаєте роботодавцем, якому необхідно контролювати виплату заробітної плати.

Часто здається, що розрахунок зарплати – це просто, але насправді виявляється, що існує низка факторів, які необхідно враховувати. Крім оплати праці співробітникам, роботодавець несе відповідальність за нарахування та виплату зарплатних податків.

Тому завжди слід радитися з професіоналами, коли йдеться про профільні знання та правила. Це допоможе зрозуміти конкретні потреби бізнесу, своєчасно реагувати на них і впроваджувати зміни.

Розумне податкове планування

Усі бізнеси регулярно сплачують податки, встановлені державою. Їх розумне планування та правильний облік доходів і витрат допоможе компанії досягти фінансової стабільності на рівні з успішною маркетинговою стратегією та менеджментом діяльності. Власники повинні бути готові до того, що закони можуть змінюватися, тому слід приділяти увагу обліку податків і співпрацювати з бухгалтерами. Це дасть змогу правильно вести розрахунки з державою і не наражатися на санкції.

Автори матеріалів OpenMind, як правило, зовнішні експерти та дописувачі, що готують матеріал на замовлення редакції. Але їхня точка зору може не збігатися з точкою зору редакції Mind.

Водночас редакція несе відповідальність за достовірність та відповідність викладеної думки реальності, зокрема, здійснює факт-чекінг наведених тверджень та первинну перевірку автора.

Mind також ретельно вибирає теми та колонки, що можуть бути опубліковані в розділі OpenMind, та опрацьовує їх згідно зі стандартами редакції.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло