Зарядитись і втілити: як креатив покращує життя

Зарядитись і втілити: як креатив покращує життя

Аватар, що рятує дітей, застосунок для хворих на Паркінсон та ще кілька призерів Cannes Lions

Зарядитись і втілити: як креатив покращує життя
Фото: laurencebevents.com

Кожного року агентства та бренди з усього світу змагаються за нагороди на престижному фестивалі креативу Cannes Lions. Україні цьогоріч також було чим похвалитись. Журі фестивалю відзначило роботу команди української Мінцифри. Бренд державного порталу електронних послуг «ДіЯ» отримав бронзову нагороду міжнародного фестивалю творчості «Каннські леви» у категорії Creative Business Transformation. Звичайно, це не єдиний проєкт, де задіяні українці, який був представлений цьогоріч на фестивалі. СЕО Havas Village Ukraine Наталія Морозова розповіла Mind про п'ять найкращих проєктів, які запропонувала глобальна мережа Havas Group, – її команда також працює і в Україні в складі українського офісу Havas Village Ukraine. Цьогоріч агентства забрали додому 34 «леви» в 17 категоріях. 

1. Рекламний білборд з води

Зарядитись і втілити: як креатив покращує життяФото: tribune.kz

Кампанія для Adidas від Havas Middle East

Цей кейс викликав справжній фурор не тільки в Каннах, а й в багатьох країнах. Виявилося, що, за даними міжнародної компанії Lloyd’s Register, 32% жінок з усього світу не відчувають себе комфортно, плаваючи у громадських місцях. А на Близькому Сході цей показник взагалі вищий майже втричі!

Аби підтримати жінок та допомогти їм почуватися більш впевнено, Adidas разом з Havas Middle East вирішили перетворити їх на справжніх амбасадорів нової інклюзивної колекції одягу для плавання.

Так народилася ідея створити справжній рідкий рекламний білборд в Дубаї. Цікавий факт – за площею він склав приблизно 3319 взуттєвих коробок Adidas, а його стіни могли вмістити 11 500 галонів води, що еквівалентно майже 163 ваннам. Під час кампанії відео з кожною жінкою, яка вирішила поплавати всередині рекламного щита, транслювалося просто на цифровий екран над льодовою ковзанкою The Dubai Mall поряд із магазином Adidas.

Позитивні емоції, які випромінювали учасниці, плаваючи в рідкому білборді, привернули увагу великої кількості відвідувачів торговельного центру.

З іншого боку, радість жінок перегукується з місією компанії Adidas, яка прагне, щоб вони не відчували жодних перешкод та могли вільно плавати, почуваючи себе при цьому комфортно. Також на основі відеознімання було створено персоналізовані постери на згадку про кампанію.

Загальне охоплення кейса дорівнює 350 млн, а географія поширення комунікації – 60 країн на шести континентах світу! Цей кейс отримав на Каннському фестивалі сім нагород, включаючи гран-прі та золото.

2. День після Жіночого дня у газетах

Зарядитись і втілити: як креатив покращує життяФото: adforum.com

Спільний проект Havas Portugal та Raparigas Da Bola

Raparigas Da Bola  – це правозахисна група у Португалії, яка бореться за привернення уваги до жінок у спорті. Португалія, як й інші країни, має багато причин пишатися своїми спортсменками, але ЗМІ не приділяють їм належної уваги, і жінки продовжують щодня стикатися з гендерною нерівністю.

Проєкт The Day-After-Women's-Day Newspapers був створений на основі аналізу новин, що були опубліковані у трьох спортивних газетах Португалії наступного дня після 8 березня, коли вся увага привернута до теми жіночих прав. Результати виявилися невтішними. Жінки практично не згадувалися на сторінках спортивних газет.

Тож далі було розпочато кампанію під хештегом #ElasTambémJogam (#ЖінкиТакожГрають). На першому етапі команда надрукувала 30 екземплярів газет, у вигляді двоколірної інфографіки. Вона добре показувала співвідношення кількості інформації про жінок та чоловіків на сторінках обраних видань.

На другому етапі кампанія мала набути розголосу, тому команда домовилася про співпрацю зі спортсменами, які допомогли поширювати інформацію про проект в соціальних мережах. Завдяки цій ідеї аудиторія комунікації кампанії у фіналі була більшою в 52 рази, ніж аудиторія найбільшого спортивного видання в Португалії, а загальне охоплення становило близько 26 млн.

Ця кампанія у фіналі була нагороджена сріблом та бронзою.

3. Аватар, що рятує дитячі життя

Зарядитись і втілити: як креатив покращує життяФото: lareclame.fr

Кампанія Havas Play для Association L’Enfant Bleu

Відомо, що найчастіше діти зазнають насильства саме вдома, і пандемія лише посилила цю проблему. Агентство Havas Play у партнерстві з асоціацією захисту дітей L'Enfant Bleu вирішили знайти безпечний спосіб достукатися до дітей, які стали жертвами жорстокого поводження, аби надати їм необхідну допомогу. І рішення знайшлося.

Сучасні діти витрачають все більше часу на відеоігри, які стали для них ще одним засобом комунікації із зовнішнім світом. Саме цю можливість і використала команда.

Агентство створило аватар під назвою L'Enfant Bleu у грі Fortnite. Для того щоб комунікація була максимально реалістичною і діти хотіли довіритися їй, анімацію персонажа удосконалювали та підтримували фактично 24 години на добу, 7 днів на тиждень.

Паралельно стартувала рекламна кампанія, яка мала зробити цього персонажа відомим серед ЦА віком 7–18 років, не привертаючи уваги батьків. Для цього був створений вірусний контент, адаптований до платформ Twitch, Snapchat та Instagram, які є популярними серед молоді.

Завдяки аватару L'Enfant Bleu команді вдалося допомогти заговорити багатьом дітям та попередити державні органи про критичні ситуації, які несуть загрозу життю.

Кампанія була настільки соціально значущою, що її підтримав французький уряд та Європейська комісія, а ще вона була нагороджена Європолом за досягнення в інноваціях, які сприяють безпеці. А на Каннському фестивалі за цей кейс команда отримала золото та бронзу.

4. Застосунок Staybl для компенсації тремору

Зарядитись і втілити: як креатив покращує життяФото: Staybl.app

Проект Havas New York & Germany спільно з German Parkinson Association.

Понад 10 млн дорослих людей у світі страждають від хвороби Паркінсона та тремору, який вона викликає. Havas Group завжди вважала, що креатив та технології мають не лише продавати, але й покращувати життя суспільства. Цей проект є тому підтвердженням.

Команди агентств Havas New York та Havas Germany разом з експертами Німецької асоціації Паркінсону створили застосунок Staybl. Це перший веббраузер, який покликаний допомогти людям з тремором легше взаємодіяти зі смартфонами та планшетами.

Як це працює? Staybl використовує дані внутрішнього акселерометра пристрою для відтворення зустрічних рухів у режимі реального часу при струшуванні девайса. У такий спосіб досягається збереження нерухомого зображення на екрані. Команда працювала над розробкою протягом двох років, і вона є абсолютно безплатною для користувачів.

Наразі застосунок доступний лише на iPad через значно вищу частоту оновлення дисплея, але в майбутньому планується адаптування програми для інших пристроїв.

Застосунок був нагороджений золотом та сріблом.

5. Кампанія #GenderSwap від BETC Paris та організації Women in Games

Зарядитись і втілити: як креатив покращує життяФото: lareclame.fr

BETC Paris – агентство, яке входить до складу глобальної мережі Havas Group. Разом з організацією Women in Games вони вирішили поборотися проти гендерних стереотипів та гіперсексуалізації жінок у відеоіграх. Адже у багатьох продуктах героїв жіночого роду, на відміну від чоловічого. зображають як набір кліше. І це потрібно змінювати. 

Механіка кампанії #GenderSwap полягала у тому, що команда обрала низку відеоігор, у яких замінила місцями анімацію чоловічих та жіночих персонажів за допомогою низки «модів». Тепер геймери мали змогу спостерігати, як їх улюблені персонажі-чоловіки спокусливо ходять, позують, танцюють тощо. Такого ще справді ніхто не бачив.

Аби кампанія #GenderSwap охопила якомога ширшу аудиторію, команда співпрацювала з відомими стрімерами у Twitch, де вони грали у  модифіковані відеоігри, реагували на дії персонажів та обговорювали проблематику сексизму зі своєю аудиторією. За період кампанії було модифіковано 14 відеоігор, вона стала трендом №1 у Twitch у Франції, а вартість earned media склала 1,2 млн євро.

Кампанія була визнана журі та отримала золото, срібло і бронзу в різних категоріях.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua

Автори матеріалів OpenMind, як правило, зовнішні експерти та дописувачі, що готують матеріал на замовлення редакції. Але їхня точка зору може не збігатися з точкою зору редакції Mind.

Водночас редакція несе відповідальність за достовірність та відповідність викладеної думки реальності, зокрема, здійснює факт-чекінг наведених тверджень та первинну перевірку автора.

Mind також ретельно вибирає теми та колонки, що можуть бути опубліковані в розділі OpenMind, та опрацьовує їх згідно зі стандартами редакції.

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло