Понад 15 років досвіду у цифровому бізнесі, більш ніж 200 реалізованих проектів у сфері digital на ринках України, ОАЕ, Великої Британії та Європи. Унікальний досвід реалізації проектів для таких клієнтів, як Bosch, Pfizer, Google Ukraine, Johnson&Johnson, OLX, ЄБРР, World Health Organization. Компанія Skykillers входить до ТОП-рейтингів агенцій цифрового маркетингу.
Допомагає розробляти та запускати цифрові сервіси і продукти для великих компаній. Активно просуває тему цифрової трансформації бізнесу, працює над запуском власних стартапів.
Якщо хочете поцілити «у яблучко» з новим продуктом чи сервісом – приділіть час тестуванню гіпотези. Робота з даними й аудиторіями допоможе відшліфувати ідею, кристалізувати продукт і розробити саме те, що потрібно клієнту.
Як це робиться?
1. Налаштуйтеся на правильну хвилю й приготуйтеся до того, що гіпотеза може не підтвердитися.
2. Оцініть тренди, використовуючи відкриті джерела. Google Trends або аналітика за ключовими словами допоможе оцінити попит і прийняти рішення, куди рухатися далі.
3. Використовуйте моніторингові сервіси, такі як Youscan, й отримуйте важливі інсайти.
4. Працюйте з контентом: банальні коментарі та пости в соцмережах покажуть реакцію клієнтів на вашу ідею.
Якщо гіпотеза підтверджується – приступайте до розробки продукту і виводьте його на ринок.
Докладніше про те, як правильно з усім цим злетіти, розкаже Юрій Качкарда.