Юрій Качкарда Керуючий партнер агенції цифрових рішень SKYKILLERS

Понад 15 років досвіду у цифровому бізнесі, більш ніж 200 реалізованих проектів у сфері digital на ринках України, ОАЕ, Великої Британії та Європи. Унікальний досвід реалізації проектів для таких клієнтів, як Bosch, Pfizer, Google Ukraine, Johnson&Johnson, OLX, ЄБРР, World Health Organization. Компанія Skykillers входить до ТОП-рейтингів агенцій цифрового маркетингу.

Допомагає розробляти та запускати цифрові сервіси і продукти для великих компаній. Активно просуває тему цифрової трансформації бізнесу, працює над запуском власних стартапів.

Експертиза

Менторство

Як тестувати нові ідеї та гіпотези за допомогою цифрових технологій

Якщо хочете поцілити «у яблучко» з новим продуктом чи сервісом – приділіть час тестуванню гіпотези. Робота з даними й аудиторіями допоможе відшліфувати ідею, кристалізувати продукт і розробити саме те, що потрібно клієнту.

Як це робиться?

1. Налаштуйтеся на правильну хвилю й приготуйтеся до того, що гіпотеза може не підтвердитися.

2. Оцініть тренди, використовуючи відкриті джерела. Google Trends або аналітика за ключовими словами допоможе оцінити попит і прийняти рішення, куди рухатися далі.

3. Використовуйте моніторингові сервіси, такі як Youscan, й отримуйте важливі інсайти.

4. Працюйте з контентом: банальні коментарі та пости в соцмережах покажуть реакцію клієнтів на вашу ідею.

Якщо гіпотеза підтверджується – приступайте до розробки продукту і виводьте його на ринок.

Докладніше про те, як правильно з усім цим злетіти, розкаже Юрій Качкарда.