Уляна КИРИЧУК

Директор з розвитку дистрибуторської компанії BERTA Group

14 років досвіду роботи у FMCG food, сфера проектів централізації, контролінгу, автоматизації та інновацій. Засновник ком’юніті NewGeneration of International Trade, куди входять трейд-менеджери з 10 країн світу. Реалізовані проекти: впровадження технологій у сфері дистрибуції, спрямованих на автоматизацію процесів, В2В-портал, ВІ-commerce; нові бізнес-напрями – імпорт та нетрадиційні канали збуту.

Представник генерації Y з досвідом, отриманим в оточені досвідчених Х, орієнтований на споживачів покоління Z.

Експертиза: FMCG, Food distribution, Trade Marketing, International Trade, innovations in trade: FMCG sales, distribution, food retail, food sales strategy, BI, trade innovations, international confectionery market, etc.

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло