Андрій Губинський

Керуючий партнер консалтинг-дизайнерського бюро Craft Innovations

Має 15-річний управлінський досвід у сферах B2B, маркетингу, продажів, дистрибуції, управління продуктами та розробки сервісів в IT- та фізичному сегментах. Останніми роками займається розвитком власних комерційних проектів, консультуванням стартапів з питань продуктового дизайну та масштабування, має досвід виводу стартапів у фінал європейських акселераційних програм TechStars, SWG.

У рамках Craft Innovations керує сервіс-дизайн проектами, розробкою нових продуктів та сервісів, бізнес-моделей, взаємодією між бізнесом та стартапами. Викладає у бізнес-школі MIM-Київ курс з інновацій та цифрової трансформації бізнесу. Має ступінь МВА, сертифікацію з дизайн-мислення від MIT Sloan Business School (USA).

Експертиза

Менторство

Дизайн-мислення: як розробити продукти, які дійсно змінюють світ на краще

Дизайн-мислення – це методологія, яка дозволяє компаніям створювати інноваційні продукти, орієнтовані на потреби людей. Таким підходом користуються майже усі топові компанії світу – IKEA, Microsoft, Google, Apple, Tesla.

З яких основних етапів складається підхід до застосування методології дизайн-мислення? Першим етапом є емпатія. Метою цього етапу є побудова розуміння дійсних потреб, які існують в житті клієнтів. Другий етап – фокусування. Задача команди на цьому етапі – розібрати ті інсайти, які вони отримали на попередньому етапі, та визначити ті, що мають найбільший потенціал для реалізації у новому рішенні. Третій етап – ідеація. Метою цього етапу є генерація якомога більшої кількості ідей, які в майбутньому ляжуть в основу концепції наших продуктів. Четвертий етап – прототипування. На цьому етапі задача команди – розробити декілька концепцій рішень та визначати, які з них найкращим чином вирішують проблеми. Останній і основний етап – тестування. Воно допомагає зрозуміти, чи дійсно те, що ми створили, відповідає потребам клієнта.

Ви можете декілька разів повторити цей процес з фази, наприклад, дослідження або ідеації, базуючись на тому фідбеку, який ви отримали від клієнтів в рамках тестування, довести свій продукт до того стану, в якому клієнти дійсно готові його придбати, користуватися, та давати позитивні відгуки своїм друзям та знайомим.

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло