Має 15-річний управлінський досвід у сферах B2B, маркетингу, продажів, дистрибуції, управління продуктами та розробки сервісів в IT- та фізичному сегментах. Останніми роками займається розвитком власних комерційних проектів, консультуванням стартапів з питань продуктового дизайну та масштабування, має досвід виводу стартапів у фінал європейських акселераційних програм TechStars, SWG.
У рамках Craft Innovations керує сервіс-дизайн проектами, розробкою нових продуктів та сервісів, бізнес-моделей, взаємодією між бізнесом та стартапами. Викладає у бізнес-школі MIM-Київ курс з інновацій та цифрової трансформації бізнесу. Має ступінь МВА, сертифікацію з дизайн-мислення від MIT Sloan Business School (USA).
Дизайн-мислення – це методологія, яка дозволяє компаніям створювати інноваційні продукти, орієнтовані на потреби людей. Таким підходом користуються майже усі топові компанії світу – IKEA, Microsoft, Google, Apple, Tesla.
З яких основних етапів складається підхід до застосування методології дизайн-мислення? Першим етапом є емпатія. Метою цього етапу є побудова розуміння дійсних потреб, які існують в житті клієнтів. Другий етап – фокусування. Задача команди на цьому етапі – розібрати ті інсайти, які вони отримали на попередньому етапі, та визначити ті, що мають найбільший потенціал для реалізації у новому рішенні. Третій етап – ідеація. Метою цього етапу є генерація якомога більшої кількості ідей, які в майбутньому ляжуть в основу концепції наших продуктів. Четвертий етап – прототипування. На цьому етапі задача команди – розробити декілька концепцій рішень та визначати, які з них найкращим чином вирішують проблеми. Останній і основний етап – тестування. Воно допомагає зрозуміти, чи дійсно те, що ми створили, відповідає потребам клієнта.
Ви можете декілька разів повторити цей процес з фази, наприклад, дослідження або ідеації, базуючись на тому фідбеку, який ви отримали від клієнтів в рамках тестування, довести свій продукт до того стану, в якому клієнти дійсно готові його придбати, користуватися, та давати позитивні відгуки своїм друзям та знайомим.