Визнання переможцями у номінації «Private banking» ще раз підтверджує, що ми розвиваємось у правильному напрямку
Заступник голови правління ТАСКОМБАНКУ – Олег Поляк – про те, що необхідно, щоб стати лідером впровадження та дотримання високих стандартів обслуговування VIP-клієнтів

За результатами фінансового рейтингу «Фінансовий Оскар-2018», організованого журналом «Бізнес», ТАСКОМБАНК визнано переможцем у номінації «Private banking». Що необхідно, щоб стати лідером впровадження та дотримання високих стандартів обслуговування VIP-клієнтів, розповів Олег Поляк, заступник голови правління ТАСКОМБАНКУ.
– Сьогодні на українському ринку понад 25 основних гравців, що пропонують послуги для VIP-клієнтів, і практично у всіх є преміальні продукти, елітні картки, VIP-відділення, персональні менеджери та закриті клуби. Чим відрізняється від інших обслуговування в ТАСКОМБАНКУ?
– Все правильно, але не картками єдиними. Ми для себе вирішили, що наш найцінніший ресурс – це довіра клієнтів. А найцінніше для клієнтів – це партнерство, обслуговування бізнесу та сімейного капіталу. Саме тому ми створили власний підхід до VIP-клієнтів та заклали власну ідеологію обслуговування клієнтів private banking. ТАСКОМБАНК – єдиний, хто обслуговує особисті та бізнесові потреби клієнта в одного менеджера в одному відділенні. Крім класичного набору преміальних послуг ми пропонуємо інструменти для розвитку бізнесу клієнта.

– Отже клієнти ТАСКОМБАНКУ це власники бізнесу? Які критерії застосовує банк для віднесення клієнта до категорії VIP?
– Критерії ми не змінюємо понад два роки. Це розміщення депозиту на суму понад $100 тис або придбання преміальної картки. Крім того, власники бізнесу з річним обігом 100 млн грн і вище автоматично стають нашими клієнтами. Адже це люди, які змогли створити бізнес, що працює, робочі місця, роблять свій внесок у розвиток економіки. Хто як не вони потребують індивідуального підходу та приватного банківського обслуговування.
– За результатами дослідження Private banking Survey 2018, найпопулярнішими послугами серед VIP-клієнтів торік були депозити й обслуговування поточних рахунків (89%), преміальні картки (82%), консьєрж (44%), міжбанківський валютообмін (35%), кредитування (29%) та аналітична підтримка (22%). Які послуги найчастіше цікавлять клієнтів ТАСКОМБАНКУ?
– Це все звичайно є, але хотілося б підкреслити те, що найбільше цікавило нових клієнтів минулого року. Перш за все великий інтерес викликала е-ліцензія. Наші клієнти активно користувалися цим продуктом. Попитом користувалися й ОВДП, як інструмент диверсифікації вкладів та отримання прибутку. Водночас, обслуговуючи бізнес-інтереси VIP-клієнтів, ми бачили їхню потребу інвестувати у власний бізнес. Найпопулярнішими залишаються запити щодо отримання кредитів та фінансування власних проектів. Зараз мало клієнтів цікавляться лише преміальними картками та депозитами. Основна потреба – розвивати свій бізнес та інвестувати в Україну. Ми допомагаємо це робити і бачимо у цьому перспективу.

– Як вдається вирішувати кадрові питання, адже з таким підходом кваліфікація менеджерів має бути на найвищому рівні?
– Програма Рrivate banking – це перш за все гарантія бездоганного сервісу преміального рівня. І персональний менеджер виконує вкрай важливу роль. Це не просто співробітник банку, який веде клієнтські рахунки, людина, якій власник капіталу повністю довіряє і прислухається до його рекомендацій. Безумовно, вимоги до професійної підготовки таких працівників дуже високі. Саме тому в нас унікальні кар'єрні можливості – можна зайти на рівні адміністратора без досвіду і за рік стати персональним менеджером, згодом вирости до керівних позицій. На рівні менеджера ми пропонуємо навчання шляхом реальної роботи з клієнтом. Фахівці головного офісу підключаються і супроводжують угоди разом з менеджером. Але саме такий підхід дає можливість створити атмосферу, в якій клієнт може вирішити всі свої питання, контактуючи лише зі своїм фінансовим менеджером. І наші клієнти це цінують.
– Якими ви вбачаєте виклики для private banking у 2019-2020 роках?
– Насамперед це підтримка високої якості обслуговування. Для цього ми аналізуємо потреби клієнта та пропонуємо йому те, що реально необхідно, – клієнтам VIP-сегмента неможливо щось нав'язати. Також потрібні технологічний інтернет-банкінг і представництва у регіонах. Зараз маємо шість відділень закритого типу – три у Києві, а ще у Львові, Дніпрі й Одесі. Також є чотири VIP-центри на території універсальних відділень у Полтаві, Харкові, Тернополі та Кропивницькому. До кінця цього року плануємо відкрити ще до п’яти VIP-центрів у великих містах. Третім викликом, на мою думку, стане реалізація можливості придбання нашими клієнтами акцій великих компаній світу в національній валюті.
Прагнучи бути драйверами розвитку Private banking в Україні, ми постійно вдосконалюємося, пропонуємо нашим клієнтам нові нестандартні підходи, фінансові інструменти та сервіси. Private banking ТАСКОМБАНКУ активно розвивався та помітно змінився за останній рік. Ми значно збільшили присутність у регіонах, запровадили нові продукти й сервіси, показали приріст кількості преміальних карток. За 2018 рік ТАСКОМБАНК «приріс» більше ніж на 1 млрд грн пасивів саме в цьому сегменті та значно збільшив кількість клієнтів. Це свідчить про довіру наших вкладників, а визнання нас переможцями в номінації «Private banking» ще раз підтверджує, що ми розвиваємось у правильному напрямку.

Ліцензія НБУ №84 від 25.10.2011