Захворіло у світі
100,296,057
Померло у світі
2,158,473
Вилікувалось у світі
55,418,424
Захворіло в Україні
1,200,883
Померло в Україні
22,202
Вилікувалось в Україні
980,085
5 інструментів для ведення бізнесу

5 інструментів для ведення бізнесу

Податки, онлайн-оплата та документи: інструменти, які полегшують життя підприємцю

Цей матеріал також доступний російською
5 інструментів для ведення бізнесу

Розібратися з оплатою податків, відкрити свій інтернет-магазин, зібрати потрібні документи для запуску бізнесу, підключити онлайн-оплату.

Все це можна зробити за допомогою онлайн-інструментів, які полегшують життя підприємців. У цій добірці Mind розповідає про такі сервіси.

Отримати потрібні документи для реєстрації –   #StartBusinessChallenge

У підприємців не завжди є додаткові гроші на юридичний супровід при відкритті бізнесу. А пошук інформації, які документи потрібні, може перетворитися на справжній квест. Плюс, знайдена інформація іноді виявляється застарілою або неповною. Це все сильно ускладнювало процес відкриття бізнесу. Підприємці починали працювати напівлегально, отримували штрафи при перевірках і навіть закривалися.

Щоб розв'язати цю проблему був створений державний онлайн-сервіс #StartBusinessChallenge. Він безкоштовно надає повну й актуальну інформацію про те, як крок за кроком легально відкрити власну справу.

Потрібно тільки вибрати бізнес, пройти невеликий тест та отримати перелік необхідних документів для його відкриття. На сайті сервісу вже є понад сто кейсів зі створення бізнесу.

Наприклад, там пояснюють, що потрібно для відкриття аптеки, бару, дитячого садка, кав'ярні, квест-кімнати та багатьох інших варіантів.

Розібратися з податками – Taxer

Щоб зосередитися на своїй справі та менше звертати увагу на проблеми з Податковим кодексом, нові закони та інші податкові операції, ФОПи можуть використовувати сервіс Taxer.

Він пропонує різні інструменти:

  1. Довідник реквізитів. Він допомагає оплатити ЄП та ЄСВ. ФОПам іноді складно розібратися з податками, що та куди потрібно платити, які документи й поля заповнювати, Taxer допомагає розв'язатити цю проблему й займається цим замість підприємця.
  2. Блог, де можна прочитати аналітику і звіти про зміни в законах.
  3. Податковий календар, де показана вся база потрібних підприємцю звітів та оплат.
  4. База знань. Це енциклопедія з податків.
  5. Модуль електронної звітності. Тут можна здати онлайн електронні звіти.

Taxer нагадує про майбутні звіти й оплати. Допомагає формувати готові до здачі та друку бланки податкових декларацій, заяв і договорів. Відправляти свою звітність до фіскальної службу. Формувати рахунки на оплату та готові для друку первинні документи.

До того ж у Taxer є свій унікальний плагін – він дозволяє прямо в застосунку підписувати документи й відправляти їх до фіскальної службу. У сервісу є два тарифи – базовий (безкоштовний) і стандарт (450 грн на рік). У платній версії є автоматичне заповнення звітів, сплата податків, онлайн-перевірка заборгованості, спрощені форми звітів.

Налаштувати онлайн-платежі – Fondy

Fondy – це сервіс інтернет-еквайрингу. Тобто компанія допомагає бізнесам приймати й обробляти онлайн-платежі.

Уявіть, що ви запустили онлайн-магазин або сервіс із доставки. Після оформлення замовлення клієнт повинен його сплатити. На цьому етапі вам буде корисний Fondy.

За допомогою сервісу можна приймати оплати від клієнтів найпопулярнішими способами: картками VISA, MasterCard, за допомогою Apple Pay й Google Pay, а також картками Prostir і готівкою в терміналах IBox. Система може приймати оплати з-за кордону.

Fondy надає можливості кастомізації та налаштування сторінки оплати під дизайн клієнта. Це можна зробити самостійно, не залучаючи програмістів. В особистому кабінеті доступна зручна аналітика за всіма платежами.

Сервіс працює з юридичними особами, ФОП і фізособами. У компанії вже понад 8000 клієнтів, серед яких Glovo, Uklon, ЦУМ, «Всі Свої», SkyUp Airlines і Oxford Medical. Більше про платформу можна дізнатися за цим посиланням.

Створити інтернет-магазин – OpenCart

Платформа OpenCart допоможе створити інтернет-магазин, куди можна додати каталог товарів, а також варіанти доставки та оплати.

До того ж тут є багато розширень, що дозволяють налаштувати магазин відповідно до потреб конкретного підприємця. Наприклад, NitroPack, який підвищує швидкість завантаження сторінок інтернет-магазину. Або SEO Pack Pro – він покращує рейтинг інтернет-магазину в пошукових системах. FacebookLogin дозволяє увійти в систему через Facebook без реєстрації.

Магазин OpenCart готовий приймати замовлення після встановлення. Все, що потрібно зробити, це встановити його на будь-якому вебсервері з підтримкою PHP і MySQL, вибрати шаблон із безлічі безкоштовних шаблонів, а також додати опис і фотографії продуктів, клацнути кілька налаштувань (назва, власник, фізична та електронна адреса, мова) – і все готово.

Адміністративна панель дозволяє управляти замовленнями за допомогою модуля Order Manager Opencart 3.0 – він дає можливість переглядати замовлення та швидко змінювати його статус, передбачена можливість додати коментар. А також можна керувати відразу декількома платіжними сервісами. Наприклад, Fondy, Liqpay, WayforPay, Приват24, Монобанк.

Opencart також збирає звіти трьох видів. Перший – про продажі (за день, тиждень і місяць.). Другий – перегляди товарів (можна дізнатися найпопулярніші). Третій – куплені продукти (дізнатися найвищий показник продажів).

Захистити свій бізнес – Opendatabot

Opendatabot – це компанія, яка збирає, об'єднує та аналізує дані основних публічних реєстрів країни. Підприємці можуть стежити за статусом свого бізнесу, перевіряти контрагентів, сплачувати податки, автоматизувати створення рахунків і договорів, а також стежити за своїми співробітниками та їхніми судовими справами і відносинами з податковими та правоохоронними органами.

Opendatabot працює з відкритими ресурсами. Зараз він став безкоштовним для всіх ФОПів. Тепер підприємці зможуть безкоштовно відстежувати всі зміни в державних реєстрах, а ще подавати звіти в податкову й сплачувати податки через Opendatabot. Професійний акаунт коштує 270 грн на місяць. Він дає можливість здійснювати моніторинг 10 компаній або 10 судових справ.

API сервісу – відкриті. Це дозволяє інтегрувати його з інформаційними системами підприємств. Можна створити базу клієнтів із нових компаній і ПП у своїй CRM-системі. Їх можна відфільтрувати за регіонами та видам діяльності.

Бізнесу сервіс допомагає в захисті від рейдерських захоплень (можна стежити за статусом, майном і реєстраційними даними своєї компанії), контролі контрагентів і турботі про співробітників.

Вперше про виявлене рейдерське захоплення в системі стало відомо на початку 2020 року. Власнику компанії «Профт» Олегу Смирнову прийшло сповіщення про те, що відбулася зміна власника компанії. Нового власника він не знає.

За даними Opendatabot, щороку в Україні відбувається в середньому 400 рейдерських захоплень.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті